دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 59756
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم:

دشمنان به دنبال تطهیر چهره رژیم طاغوت هستند

قم نيوز : رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال چهره رژیم طاغوت هستند گفت: اساسی ترین کار، تبیین گفتمان انقلاب برای مردم است.
دشمنان به دنبال تطهیر چهره رژیم طاغوت هستند
دشمنان به دنبال تطهیر چهره رژیم طاغوت هستند
به گزارش قم نیوز نصرت الله لطفی با اشاره به نقش مردم در مقابله فتنه‌ها اظهار کرد: مردم تحمل سختی‌ها را دارند، آن‌ها فتنه‌ها را در سال 88 و اغتشاشات اخیر شکست دادند.

وی ادامه داد: مسؤولان باید خادم مردم باشند، در این صورت شاهد استمرار همدلی مردم با دولت خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه  دشمنان به دنبال تطهیر چهره رژیم طاغوت هستند افزود: 85 درصد جمعیت کنونی کشور، کسانی هستند که دوران رژیم طاغوت را درک نکردند، به همین دلیل اساسی ترین کار، تبیین گفتمان انقلاب برای مردم است.

لطفی با اشاره به برنامه ویژه برای بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: برنامه ویژه ای از 12 بهمن امسال تا 12 بهمن سال آینده برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در طول یک سال برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با هدف الگوسازی روحیه جهادی برای جوانان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: این شورا یک نهاد عمومی غیردولتی است و به دنبال تقویت جنبه مردمی برگزاری مراسم‌های بزرگداشت دهه فجر در استان قم هستیم.

لطفی در پایان راهپیمایی امسال 22 بهمن را دارای حساسیت دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند با استفاده از فضای مجازی به این راهپیمایی خدشه وارد کنند، به همین دلیل مردم باید حضور پررنگی را در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcb0zbs.rhb9spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما