دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 59764
منبع : خبرگزاری فارس
در گام نخست از مرحله نهايي ليگ دسته اول رقم خورد

شكست جوانان كريمه قم در آغاز رقابت‌هاي نهايي واليبال ايران

قم نيوز : واليباليست‌هاي جوان تيم كريمه قم نخستين مسابقه خود از مرحله نهایی لیگ دسته اول رده سنی جوانان باشگاه‌هاي كشور را واگذار كردند.
شكست جوانان كريمه قم در آغاز رقابت‌هاي نهايي واليبال ايران
شكست جوانان كريمه قم در آغاز رقابت‌هاي نهايي واليبال ايران
به گزارش قم نیوز در حالی که سازمان لیگ فدراسیون والیبال میزبانی رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دسته اول والیبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور را به هیات کرمان و شهرستان سیرجان سپرده، تیم کریمه قم نیز در این مرحله برای کسب عنوان قهرمانی سال 1396 به میدان رفته است.

این در حالی است که مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول رده سنی جوانان ایران همانند سایر رده‌های سنی امسال با عنوان جام شهید محسن حججی به انجام می‌رسد و تیم‌ها تا بیستم بهمن ماه به میزبانی باشگاه گل گهر در شهر سیرجان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

در این مرحله از مسابقات، هشت تیم برتر مرحله مقدماتی حضور دارند و ابتدا در دو گروه چهار تیمی با یکدیگر به شکل دوره‌ای رقابت می‌کنند تا از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله پایانی را کسب کرده و رتبه‌های اول تا چهارم فصل 1396 این رده سنی مشخص شود.

این در حالی است که تیم‌های والیبال جوانان بیمه رازی نور، صنایع اردکان، شهرداری قزوین و پالایش نفت آبادان در گروه نخست حضور دارند و تیم‌های والیبال کریمه قم، مقاومت مهاباد، گل‌گهر سیرجان و شهروند اراک بازی‌های گروه دوم مقدماتی را برگزار می‌کنند.

در روز نخست از بازی‌های این مرحله تیم جوانان کریمه قم در مقابل مقاومت مهاباد به میدان رفت و در پایان دیداری نزدیک و نفس‌گیر که پنج گیم به طول انجامید، با نتیجه سه بر دو مغلوب حریف خود شد تا از نخستین مسابقه این مرحله تنها یک امتیاز دشت کند.

دیدارهای مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به مدت سه روز به انجام می‌رسد و سپس در مرحله پلی‌آف روز هجدهم بهمن ماه تیم‌های اول تا چهارم گروه نخست به شکل ضرب‌دری به مصاف تیم‌های گروه دوم می‌روند، ضمن اینکه مراحل نیمه نهایی و نهایی لیگ دسته اول جوانان نیز نیز روزهای پنج‌شنبه و جمعه 19 و 20 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcay0nm.49noi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما