دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : 59775
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كاراته استان قم خبر داد

معافيت ستاره كاراته قم از حضور در انتخابي تيم ملي

قم نيوز : رئيس هیأت كاراته استان قم گفت: ستاره كاراته قم با تصميم كادر فني تيم ملي كاراته نيازي به حضور در مسابقات قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي ندارد.
معافيت ستاره كاراته قم از حضور در انتخابي تيم ملي
معافيت ستاره كاراته قم از حضور در انتخابي تيم ملي
به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار اظهار کرد: با توجه به اینکه مسابقات کاراته 2018 قهرمانی آسیا در تمام رده‌های سنی اعم از نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان پیش‌روی کاراته‌کاهای کشورمان قرار دارد، فدراسیون کاراته برای برگزاری پیکارهای انتخابی برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: کاراته‌کاهای قم نیز در تمام این رده‌ها بعد از شرکت در پیکارهای گزینشی استان و کسب آمادگی لازم زیر نظر مربیان مطرح و مجرب کاراته قم قصد قدرت‌نمایی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را دارند تا بیشترین سهمیه پیکارهای آسیایی را به دست بیاورند.

رئیس هیأت کاراته استان قم افزود: اکنون برای حضور در رقابت‌های 2018 قهرمانی آسیا تعداد 9 کاراته‌کا از حضور در مسابقات قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور معاف شده‌اند و نام ستاره کاراته استان قم یعنی امیر مهدی‌زاده نیز این ملی‌پوشان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با تصمیم کادر فنی تیم ملی، در وزن منهای 55 کیلوگرم مجید حسن‌نیا، در وزن منهای 60 کیلوگرم امیر مهدی‌زاده، در وزن منهای 67 کیلوگرم هامون درفشی‌پور، در وزن منهای 75 کیلوگرم بهمن عسگری و علی‌اصغر آسیابری، در وزن منهای 84 کیلوگرم ذبیح‌الله پورشیب و مهدی خدابخشی و در وزن به اضافه 84 کیلوگرم سجاد گنج زاده و صالح اباذری از حضور در انتخابی معاف شده‌اند.

برخوردار در ادامه به زمان برگزاری مسابقات کشوری و انتخابی اشاره و بیان کرد: فدراسیون کاراته برای برگزاری رقابت‌های قهرمانی  کشور و انتخابی تیم ملی بزرگسالان در روز چهارشنبه هجدهم بهمن ماه در شهرستان سنندج استان کردستان برنامه‌ریزی کرده تا مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی به رقابت بپردازند.

وی با بیان اینکه کاراته‌کاهای زیادی از قم آماده حضور پرقدرت در پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی هستند،  در پایان اظهار کرد: پانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا تیر ماه  سال 1397 به میزبانی شهر امان پایتخت اردن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdccpmqp.2bqom8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما