دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 59779
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه هشت:

پیوست اجتماعی و فرهنگی بوستان های پردیسان تهیه می شود

قم نيوز : در نشست شهردار منطقه هشت با امام جمعه و ائمه جماعت مساجد پردیسان بر ضرورت تهیه و تدوین پیوست اجتماعی و فرهنگی برای بوستان های سطح پردیسان تأکید شد.
پیوست اجتماعی و فرهنگی بوستان های پردیسان تهیه می شود
پیوست اجتماعی و فرهنگی بوستان های پردیسان تهیه می شود
به گزارش قم نیوز ابوالفضل مستقیمی در این دیدار با اشاره به اقدامات شهرداری این منطقه در راستای آماده سازی جهت ایام الله دهه فجر و همچنین شهادت حضرت فاطمه(س)، ابراز داشت: ریسه بندی، نصب پرچم و اکران تابلوهای مناسبتی با موضوع ایام الله دهه فجر و شهادت حضرت فاطمه(س) در بلوار غدیر و دیگر معابر اصلی در پردیسان، نصب المان های مناسبتی در میدان علوم و بوستان‌های نخبگان و شهید مبارک و شستشوی معابر منتهی به مساجد و مدارس جهت برگزاری مراسم های دهه فجر از جمله اقدامات شهرداری منطقه در این ایام بوده است.
شهردار منطقه هشت قم با تاکید ویژه بر اهمیت مساجد جهت تسریع در توسعه پردیسان، اظهار داشت: مساجد می توانند از طریق توسعه فرهنگ شهروندی کمک شایانی به مدیریت شهری در راستای توسعه شهری داشته باشند.
وی افزود: هماهنگی بیشتر شهرداری و ائمه جماعات و تهیه پیوست اجتماعی و فرهنگی بوستانها و تعامل فرهنگی فی ما بین شهرداری و مساجد و همچنین توسعه فضای سبز شهری محلات مسکن مهر از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgyu9n.ak9yu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما