دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 59784
منبع : خبرگزاری فارس
آیت الله اعرافی در دیدار معاون رئیس جمهور تبیین کرد

لزوم توجه جدی به بحث فلسفه، فقه و اخلاق زن و خانواده

حل مسائل کلان مردم در صدر برنامه‌های حوزه و دانشگاه باشد
قم نيوز : مدیر حوزه‌های علمیه گفت: باید به بحث فلسفه اخلاق، فقه و اخلاق زن و خانواده که مرتبط با مباحث حوزه‌های علمیه است، بیشتر و بهتر از قبل کار شود تا با ساماندهی لازم در این عرصه شاهد حل مشکلات و معضلات قشر مهم و تاثیرگذار زنان و خانواده در کشور باشیم.
لزوم توجه جدی به بحث فلسفه، فقه و اخلاق زن و خانواده/ حل مسائل کلان مردم در صدر برنامه‌های حوزه و دانشگاه باشد
لزوم توجه جدی به بحث فلسفه، فقه و اخلاق زن و خانواده/ حل مسائل کلان مردم در صدر برنامه‌های حوزه و دانشگاه باشد
به گزارش قم نیوز آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و هیأت همراه با اشاره به اهمیت بحث خانواده در کشور گفت: گرچه در این عرصه کارهای خوب و مهمی انجام شده است و شهید مطهری نیز در این حوزه کار موثر و خوبی انجام داده اما هنوز مسائل جدید و مهمی در عرصه زنان و خانواده هست که باید حل شود.

وی همکاری و همدلی همه دستگاه‌ها و قوا برای حل مشکلات کشور و مردم را خواستار شد و تاکید کرد: بدون وفاق و همدلی لازم همه دستگاه‌ها نمی‌شود کارها و مشکلات اساسی مردم را حل کرد و حل مشکلات مربوط به عرصه زنان و خانواده نیز از این امر مهم مستثنی نیست.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های فرهنگی و علمی در کشور به ویژه حوزه و دانشگاه باید در خدمت مردم باشند و در صدر برنامه‌های آنان حل مشکلات و مسائل کلان مردم باشد و حوزه به سهم خود هم مطالبه‌گر است و هم پاسخگو.

آیت الله اعرافی با تاکید بر لزوم ساماندهی کارهای انجام شده در عرصه زنان و خانواده خاطرنشان کرد: باید به بحث فلسفه، فقه و اخلاق زن و خانواده که مرتبط با مباحث حوزه‌های علمیه باشد، بیشتر و بهتر از قبل کار شود تا با ساماندهی لازم در این عرصه شاهد حل مشکلات و معضلات قشر مهم و تاثیرگذار زنان و خانواده در کشور باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc0mqp.2bqo48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما