دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 59801
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت تكواندو استان قم خبر داد

خانه تكواندو قم ميزبان رقابت‌هاي جام فجر

قم نيوز : رئيس هیأت تكواندو استان قم گفت: رقابت‌هاي چند جانبه تكواندو جام فجر با برنامه‌ريزي کمیته مسابقات هیات تکواندو قم برگزار مي‌شود.
خانه تكواندو قم ميزبان رقابت‌هاي جام فجر
خانه تكواندو قم ميزبان رقابت‌هاي جام فجر
به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی امروز اظهار کرد: مسابقات چند جانبه تکواندو به مناسبت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در رده باشگاهی و در گروه‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به انجام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تکواندوکاران رده ‌کمربند قرمز و مشکی در این مسابقات به میدان می‌روند، ابراز کرد: این رقابت‌ها روز جمعه بیستم بهمن ماه برگزار می‌شود و مربیان و سرپرستان باشگاه‌ها می‌توانند برای ثبت‌نام تیم‌های خود با توجه به شرایط و نحوه ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس هیأت تکواندو استان قم در ادامه به شرایط ثبت‌نام اشاره و بیان کرد: با توجه به شرایط سنی اعلام شده از سوی کمیته مسابقات، در رده نوجوانان، تکواندوکاران متولد یازدهم دی‌ماه سال 1378 تا دهم دی‌ماه سال 1382 به میدان می‌روند و در رده سنی جوانان و بزرگسالان تکواندوکاران متولد دهم دی‌ماه سال 1379 به پائین رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه هر تیم باشگاهی در هر وزن تنها امکان ثبت‌نام یک تکواندوکار را دارد، ابراز کرد: البته استفاده از تکواندوکاران غیربومی در تیم‌ها بلامانع است، ضمن اینکه مسابقات با هوگوی الکترونیکی برگزار می‌شود و شیوه برگزاری مسابقات و جمع‌بندی امتیازات همانند مسابقات قهرمانی کشور است.

جمشیدی اضافه کرد: به تیم‌های اول تا سوم هر رده کاپ و حکم قهرمانی و به قهرمانان اوزان مختلف مدال و حکم قهرمانی اهدا می‌شود، ضمن اینکه قهرمانان اوزان مختلف مسابقات جام فجر در رده ‌کمربند قرمز و مشکی به اردوی تیم‌های منتخب استانی راه خواهند یافت.

وی با بیان اینکه زمان مسابقات سه راند یک و نیم دقیقه‌ای است، عنوان کرد: ثبت‌نام حضوری نیست و ارائه اصل کارت بیمه ورزشی سال 96 به همراه یک قطعه عکس و رضایت‌نامه ولی هر تکواندوکار و مربی وی در زمان وزن‌کشی توسط سرپرستان تیم‌ها الزامی است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccs4qp.2bqox8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما