سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : 59807
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار قم:

فاز اول قطار شهری قم باید سال 97 به بهره‌برداری برسد

قم نيوز : شهردار قم گفت: سال آینده فاز اول قطار شهری باید به بهره‌برداری برسد و حدود 500 میلیارد تومان بودجه برای آن لازم داریم.
فاز اول قطار شهری قم باید سال 97 به بهره‌برداری برسد
فاز اول قطار شهری قم باید سال 97 به بهره‌برداری برسد
به گزارش قم نیوز سیدمرتضی سقائیان‌نژاد، اقدامات شهرداری در حوزه حمل و نقل را مورد توجه قرار داد و گفت: سال آینده فاز اول قطار شهری باید به بهره‌برداری برسد و حدود 500 میلیارد تومان بودجه برای آن لازم داریم که بخشی از محل اوراق مشارکت و مابقی از منابع داخلی تامین خواهد شد تا بتوانیم سال آینده 5.2 کیلومتر از پروژه را تکمیل کنیم.

وی خریداری 50 دستگاه اتوبوس از منابع داخلی و تامین 250 دستگاه اتوبوس از منابع فاینانس را مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: همچنین بیش از 100 دستگاه اتوبوس ملکی فرسوده نیز به طور کامل اورهال شده و به چرخه حمل و نقل عمومی شهر قم اضافه می‌شود.

شهردار قم با اشاره به برنامه شهرداری در خصوص تکمیل پروژه منوریل گفت: آخرین بحثی که در مورد منوریل اتفاق افتاده این است که 4.7 کیلومتر این پروژه از فرهنگیان تا میدان مطهری با رویکرد گردشگری نه به عنوان حرکتی ترافیکی پیش‌بینی شود و صورت جلسه شده و اگر مشکل با پیمانکار حل شود می‌توانیم آن را تکمیل کنیم.

سقائیان‌نژاد با اشاره به پیگیری صورت گرفته برای پروژه فرودگاه اظهار کرد: ما منتظر هستیم تا ببینیم چه گروه‌هایی قصد ورود به پروژه را دارند و با عنایت به شرایط بخش خصوصی ما ورود داشته باشیم تا راه برای بخش خصوصی باز باشد و ما نقش کمک‌کننده داشته باشیم.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdciyvaw.t1a3u2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما