سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : 59816
منبع : خبرگزاری مهر

برترین‌های دو ومیدانی جام دهه مبارک فجر قم معرفی شدند

قم نيوز : با برگزاری مسابقات دو و میدانی گرامیداشت دهه مبارک فجر برترین‌های رده سنی نوجوانان و جوانان استان قم معرفی تا به مسابقات قهرمانی داخل سالن کشور اعزام شوند.
برترین‌های دو ومیدانی جام دهه مبارک فجر قم معرفی شدند
برترین‌های دو ومیدانی جام دهه مبارک فجر قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقات دوومیدانی استان و انتخابی تیم جوانان و نوجوانان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی داخل سالن کشور در پیست تارتان ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد و با معرفی نفرات برتر مواد مختلف به اتمام رسید.

در این مسابقات که غروب دوشنبه برگزار شد در ماده ۶۰ متر آزاد علی قاسم بابایی با ثبت زمان ۶: ۸۵ در جایگاه نخست ایستاد و اول شد و در ۶۰ مترمانع علی سلامتیان که سابقه حضور در ترکیب تیم ملی نوجوانان را نیز دارد با زمان ۸: ۱۲ عنوان قهرمانی را تصاحب کرد.

در ۴۰۰ متر مهدی حاجیلو با زمان ۵۳: ۳۰ زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کرد و صاحب گردن آویز طلا شد و عنوان قهرمانی ماده ۸۰۰ متر به علی احمدی با زمان ۲: ۳ رسید و در پرش با نیزه سیدعلی حسینی با عبور از مانع ۳/۷۰ متر سکوی قهرمانی را تسخیر کرد.

سرانجام در ماده پرتاب وزنه محمدتقی مهرعلی  با رکورد ۱۶/۹۰ متر قهرمان شد در حالی که این پرتابگر طی سال گذشته نماینده قم در مسابقات انتخابی تیم ملی ، مسابقات دانش آموزی و مسابقات قهرمانی کشور بوده و چند مدال رنگارنگ نیز در رده سنی خود به دست آورده است.

این در حالی است که دو و میدانی قم در مسابقات دو و میدانی داخل سالن آسیا در تهران در بخش مردان یک نماینده در تیم ۴ در ۴۰۰ متر داشت که رضا ملک پور ، دو و میدانی کار قمی به عنوان ذخیره ، روی پیست نرفت و جایگزین نفرات اصلی بود.

انتهای پیام/ 138
 
https://qomnews.ir/vdciqvaw.t1a3z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما