سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : 59828
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم:

فسلفه وجودی کارمندان دولت خدمت به مردم و بخش خصوصی است

قم نيوز : مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت:فلسفه وجود کارمندان دولتی، خدمت رسانی به بخش خصوصی است، وجود این کارمندان وابسته به کار و کارگر است.
فسلفه وجودی کارمندان دولت خدمت به مردم و بخش خصوصی است
فسلفه وجودی کارمندان دولت خدمت به مردم و بخش خصوصی است
به گزارش قم نیوز مصطفی کاویانی ظهر امروز در مراسم افتتاح شرکت مهام پلیمر آرین با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده در این شرکت اظهار کرد: شرکت مهام پلیمر آرین در دو شیفت کاری فعال است و راه اندازی این شرکت برای 13 نفر اشتغال به وجود آورد.

وی ادامه داد: باید تلاش و انجام کار سرلوحه برنامه‌های ما باشد، نخستین کار را خداوند انجام داد که دنیا را خلق کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم افزود: ایجاد اشتغال برای مردم بهترین کار است و چنین اقدامی نمونه ای از جهاد اقتصادی است. تعاونی هم نمادی از چشمه جوشان کار است و افراد مشغول در تعاونی‌ها در حال پویایی هستند و امیدوارم که پویایی و تلاش این افراد ادامه داشته باشد.

کاویانی سیاست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم را خدمت به مجموعه‌های تولیدی در استان دانست و تصریح کرد: به تولیدکنندگان قمی اطمینان می‌دهیم که اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مانعی را در کار آنان ایجاد نخواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فلسفه وجود کارمندان دولتی، خدمت رسانی به بخش خصوصی است، وجود این کارمندان وابسته به کار و کارگر است، ما به عنوان کارمندان دولتی اگر بتوانیم خدماتی را به تولیدکنندگان در استان قم ارائه بدهیم، آن را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbwwbs.rhb95piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما