چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : 59883
منبع : خبرگزاری فارس
همزمان با ایام الله دهه فجر صورت گرفت

آغاز عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه اورژانس قم

قم نيوز : عملیات اجرایی احداث مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه اورژانس ۱۱۵ قم همزمان با ایام الله دهه فجر در قم آغاز شد.
آغاز عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه اورژانس قم
آغاز عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه اورژانس قم
به گزارش قم نیوز ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، در این مراسم که با حضور استاندار قم برگزار شد گفت: این مراکز در زمینی به متراژ 450 متر و به ارزش تقریبی 4 میلیارد و 200 میلیون تومان توسط یکی از خیرین واگذار شده است.

وی بیان کرد: عملیات احداث این مرکز نیز توسط دو خیر دیگر انجام خواهد شد و عملیات احداث این مرکز منشا خیر و برکت خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به نقش بارز خیرین حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: خیرین نقش موثری در امر سلامت و بهداشت دارند که همواره شاهد این نقش در سطح استان هستیم.

سید مهدی صادقی استاندار قم نیز در این مراسم طی سخنانی به نقش بارز خیرین اشاره کرد و گفت: نقش خیرین در توسعه و عمران استان به ویژه در بخش سلامت چشمگیر است.

استاندار قم با بیان اینکه بدون کمک مردم، دولت نمی‌تواند مشکلات زیرساختی کشور را بطرف کند افزود: خداوند متعال پاسخگوی صدقه جاریه و عمل خیر این عزیزان خواهد بود.

شایان ذکر است این مرکز سلامت و پایگاه اورژانس، طی دو سال با اعتبار معادل 42 میلیارد ریال و در زمینی به مساحت 450 متر مربع در خیابان 75 متری عمار یاسر توسط خیرین نیکوکار ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcc14qp.2bqo48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما