پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 59947
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم خبر داد

بارش پراکنده در قم طی روزهای آتی

قم نيوز : رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی شاهد بارش پراکنده در نقاط مختلف استان خواهیم بود.
بارش پراکنده در قم طی روزهای آتی
بارش پراکنده در قم طی روزهای آتی
به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان کمی تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر و بارش پراکنده است.

وی ادامه داد: امروز حداقل و حداکثر دمای استان قم به ترتیب 3 درجه و 19 درجه است، اما فردا کمترین و بیشترین دمای استان قم به ترتیب به 1- درجه و 15 درجه خواهد رسید.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: امروز و فردا جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با اشاره به وضعیت وزش باد در استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: روز شنبه هفته آینده جهت ورزش باد در استان شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم، آب و هوای استان در روز شنبه هفته آینده نیمه ابری، در برخی از ساعات افزایش ابر و بارش پراکنده و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 3 درجه و 19 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 25 کیلومتر بر ساعت با جهت شمال شرقی در این شهر بودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان به ترتیب منطقه کهک با یک درجه و شهر قم با 19 درجه بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd5n0k.yt0no6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما