جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 59970
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن منهاي 75 كيلوگرم

تكواندوكار قم نايب قهرمان ايران شد

قم نيوز : تكواندوكار استان قم با ايستادن بر سكوي نايب‌قهرماني موفق به كسب مدال نقره پيكارهاي پاراتكواندو قهرماني مردان ايران شد.
تكواندوكار قم نايب قهرمان ايران شد
تكواندوكار قم نايب قهرمان ايران شد
به گزارش قم نیوز تکواندوکاری که در چند سال اخیر پیکارهای پاراتکواندو قهرمانی کشور همواره نماینده موفقی برای استان قم بود و به واسطه درخشش در این رقابت‌ها علاوه بر مدال به سهمیه تیم ملی نیز دست یافته در مسابقات سال 1396 پاراتکواندو ایران نیز به روند موفقیت‌های خود ادامه داد.

این تکواندوکار محمدرضا شعبانی است که در دومین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی کشور نیز به درخشش خود در این رشته ادامه داد و در جمع برترین‌های این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب مقام دوم، عنوان نایب‌قهرمانی و نشان نقره وزن منهای 75 کیلوگرم شد.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور پاراتکواندو مردان ایران به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی هیات تهران در خانه تکواندو برگزار شد.

شرکت کنندگان در مسابقات 50 تکواندوکار از 17 استان تهران، خوزستان، اردبیل، کرمانشاه، آذربایجان‌غربی، گیلان، کرمان، آذربایجان‌شرقی، کردستان، مرکزی، فارس، بوشهر، اصفهان، قم، مازندران، زنجان و خراسان رضوی بودند که برای کسب عناوین برتر هفت وزن بخش مبارزه و همچنین رتبه‌های اول تا سوم رده‌های سنی نونهالان، جوانان و بزرگسالان قسمت پومسه روی شیاپ‌چانگ رفتند.

رقابت‌های بخش مبارزه برترین‌های خود را در حالی شناخت که محمدرضا شعبانی ملی‌پوش پاراتکواندو قم در وزن منهای 75 کیلوگرم با حریفان خود پیکار کرد، وزنی که شعبانی در آن با اقتدار حریفان را برد و مجوز صعود به دیدار فینال را کسب کرد اما مسابقه نهایی را به علیرضا بخت از بوشهر واگذار کرد.

بدین‌ترتیب در وزن منهای 75 کیلوگرم این دوره از پیکارهای قهرمانی کشور علیرضا بخت از بوشهر قهرمان شد، محمدرضا شعبانی از قم روی سکوی نایب‌قهرمانی جای گرفت و مقام سوم مشترک به مجید شفی‌زاده از تیم هیأت تهران و امیرحسین فکرت از تیم هیأت تکواندو اردبیل اختصاص یافت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjyhei.uqehazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما