جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 59971
منبع : خبرگزاری فارس

احمدي سرپرست هیأت واليبال قم شد

انتشار نام كانديداهاي رياست جديد
قم نيوز : سرپرست هیأت واليبال استان قم تا زمان برگزاري مجمع انتخاب اين هیأت ورزشي از سوي رئيس فدراسيون واليبال معرفي و منصوب شد.
احمدي سرپرست هیأت واليبال قم شد / انتشار نام كانديداهاي رياست جديد
احمدي سرپرست هیأت واليبال قم شد / انتشار نام كانديداهاي رياست جديد
به گزارش قم نیوز چهار سال قبل مجمع انتخابات هیأت والیبال استان قم با حضور محمدرضا داورزنی معاون فعلی وزیر ورزش و جوانان و رئیس وقت فدراسیون والیبال برگزار شد و سیدابوالفضل احمدی را به عنوان رئیس این هیأت ورزشی انتخاب کرد.

اکنون دوره چهار ساله ریاست احمدی در هیأت والیبال استان قم به پایان رسیده و امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از مدت‌ها قبل با انجام فراخوان برای ثبت‌نام از کاندیداهای جدید، به منظور برگزاری مجمع انتخابات جدید این هیأت ورزشی برنامه‌ریزی می‌کند.

در شرایطی که فدراسیون والیبال و اداره کل ورزش و جوانان استان قم مجمع انتخابات جدید هیأت والیبال استان قم را برای برگزاری در اسفند ماه سال جاری برنامه‌ریزی کرده‌اند، اما فدراسیون والیبال تا زمان برگزاری این مجمع، سیدابوالفضل احمدی را به عنوان سرپرست هیئت والیبال قم منصوب کرد.

در بخشی از حکم احمد ضیایی رئیس جدید فدراسیون والیبال برای سرپرستی احمدی در هیأت والیبال قم آمده است: به پیشنهاد مدیر کل ورزش و جوانان قم و تایید و موافقت این فدراسیون، جنابعالی از هفدهم بهمن ماه به عنوان سرپرست هیأت منصوب می‌شوید، مقتضی است ظرف مدت سه ماه از تاریخ فوق اقدام برای برگزاری مجمع انتخابات هیأت والیبال استان قم به عمل آید.

این در حالی است که اوایل هفته جاری از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبری مبنی بر برگزاری مجمع انتخابات هیأت والیبال استان قم در روز بیست و پنجم بهمن ماه منتشر شد اما با تغییر زمان برگزاری این مجمع، احمدی امور جاری هیأت والیبال قم را پیگیری می‌کند.

با برنامه‌ریزی جدید و هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قم و فدراسیون والیبال، مجمع انتخابات هیأت والیبال قم به زمان دیگری موکول شد در حالی که اسامی برخی کاندیداهای این هیأت ورزشی نظیر محمدمهدی حلوایی، مجید براتی، مجید مشایی و یکی دو نفر دیگر منتشر شده ولی تایید نهایی نشده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca6onm.49no015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما