يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 60050
منبع : خبرگزاری فارس
با کسب برتری مقابل تیم ملی ژاپن صورت گرفت

قهرمانی تیم ملی فوتسال با درخشش ملی‌پوشان قمی

قم نيوز : سه بازیکن استان قم در ترکیب تیم ملی بزرگسالان کشورمان به مقام قهرمانی رقابت‌های 2018 جام ملت‌های فوتسال آسیا دست یافتند.
قهرمانی تیم ملی فوتسال با درخشش ملی‌پوشان قمی
قهرمانی تیم ملی فوتسال با درخشش ملی‌پوشان قمی
به گزارش قم نیوز تیم ملی فوتسال ایران بعد از پنج برد متوالی در دیدارهای مقدماتی، پلی‌آف و نیمه نهایی پانزدهمین دوره بازی‌های جام ملت‌های فوتسال قاره کهن عصر امروز در دیدار نهایی این بازی‌ها نیز به پیروزی رسید تا با ملی‌پوشان قمی خود مقتدرانه قهرمان این جام شود.

ملی‌پوشان فوتسال کشورمان در دیدار فینال جام ملت‌های آسیای 2018 برابر تیم ملی ژاپن به میدان رفتند و با یک گل در نیمه نخست و سه گل در نیمه دوم مجموعا با نتیجه چهار بر صفر حریف مدعی خود را شکست داده و کاپ قهرمانی این دوره از بازی‌ها را بالای سر بردند.

ملی‌پوشان کشورمان در مسابقه فینال برابر تیم ملی ژاپن موفق به کسب ششمین پیروزی پشت‌سر هم خود شدند تا دوازدهمین بار عنوان قهرمانی این جام را به خود اختصاص بدهند، جامی که در آن سه می‌پوش فوتسال قم یعنی علی‌اصغر حسن‌زاده، ابوالقاسم اروجی و مسلم اولاد قباد نیز نقش موثری در قهرمانی ایران ایفا کردند.

این دوره از رقابت‌های 2018 فوتسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا از دوازدهم بهمن ماه با حضور ۱۶ تیم آسیایی در شرق قاره کهن به میزبانی کشور چین‌تایپه به انجام رسید و تیم ملی ایران در نخستین بازی میانمار را 14 بر صفر شکست داد و سپس تیم‌ ملی چین را 11 بر یک مغلوب کرد تا با برتری پنج بر سه برابر عراق به عنوان تیم صدرنشین گروه سوم این مسابقات راهی مرحله پلی‌آف شود.

فوتسالیست‌های ملی‌پوش کشورمان در مرحله حذفی با نتیجه جالب توجه 9 بر یک تیم ملی تایلند را از پیش‌رو برداشتند و راهی نیمه نهایی شدند تا در این مرحله با برتری قاطع هفت بر یک مقابل تیم ملی ازبکستان مجوز صعود به دیدار فینال جام ملت‌‌های سال 2018 قاره کهن را کسب کنند.

ملی‌پوشان فوتسال ایران در فینال با چهار گل ژاپن را بردند و قهرمان شدند، موفقیتی که در آن علی‌اصغر حسن‌زاده ستاره فوتسال قم دو گل زد و عنوان برترین بازیکن جام را به عنوان دومین گلزن برتر جام با 12 گل به خود اختصاص داد، ضمن اینکه اولادقباد و اروجی نیز در این دیدار دیگر مهره‌های موثر تیم ملی در کنار سایر ملی‌پوشان بودند تا قهرمانی دیگری در فوتسال آسیا نصیب ورزش قم شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcawwni.49nwm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما