دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۱
کد مطلب : 60059
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم خبر داد

بارش پراکنده در قم طی روزهای آتی

قم نيوز : رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی در نقاط مختلف استان بارش پراکنده خواهیم داشت.
بارش پراکنده در قم طی روزهای آتی
بارش پراکنده در قم طی روزهای آتی
به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان کمی ابری، از بعد از ظهر افزایش ابر، در اواخر وقت بارش پراکنده و گاهی همراه با وزش باد است، امروز حداقل وحداکثر دمای قم 1- درجه و 16 درجه است.

وی ادامه داد: امروز، فردا و روز سه شنبه جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: فردا آب و هوای استان نیمه ابری تا ابری، در برخی از ساعات بارش پراکنده و در اواخر وقت وزش باد نسبتا شدید است، فردا حداقل و حداکثر دمای قم 4 درجه و 16 درجه است.

قاضی روند تغییرات دمایی استان قم در روزهای آینده را افزایشی دانست و تصریح کرد: در روز سه شنبه آب و هوای استان قم قسمتی ابری، در اواخر وقت بارش پراکنده و وزش باد است، حداکثر دمای استان در آن روز 17 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 1- درجه و 16 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 22 کیلومتر بر ساعت با جهت جنوب شرقی در این شهر بودیم، حداقل و حداکثر رطوبت نسبی در قم در 24 ساعت گذشته به 36 درصد و 84 درصد رسید.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب شهر قم با 1- درجه و منطقه فدک با 16 درجه بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjhyem.uqeyizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما