دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب : 60064
منبع : خبرگزاری فارس
بالاتر از سپاهان و پرسپوليس

صباي قم قهرمان تورنمنت جام فجر شد

قم نيوز : تيم فوتبال صباي قم بالاتر از رقباي مطرحي همچون پرسپوليس و سپاهان به مقام نخست و عنوان قهرماني رقابت‌هاي فوتبال جام فجر دست يافت.
صباي قم قهرمان تورنمنت جام فجر شد
صباي قم قهرمان تورنمنت جام فجر شد
به گزارش قم نيوز بازی‌های فوتبال جام فجر با عنوان گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم به میزبانی هیات فوتبال استان زنجان در مجموعه ورزشی 15 خرداد امجدیه این شهر برگزار شد و با قهرمانی تیم صبای قم به پایان رسید.

در این مسابقات علاوه بر تیم فوتبال نوجوانان زیر 15 سال صبای قم، تیم‌های مطرح دیگری همچون تراکتورسازی تبریز، پرسپولیس تهران، موعود زنجان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز به رقابت پرداختند و انجام صبای قم با دو برد و یک تساوی به مقام قهرمانی نائل شد.

در حایل که این رقابت‌ها به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی موعود زنجان با همکاری شهرداری این شهر برگزار شد و تماشای بازی‌ها نیز برای تمامی فوتبال دوستان رایگان بود، نماینده فوتبال قم با سرمربیگری محمد علیخانی و سرپرستی علی اشجاری روی سکوی نخست ایستاد.

صبا در این رقابت‌ها با ترکیب دانیال مهر افروز، میلاد حسن‌پور، علی مرادی، سینا عشوری، امیرحسین قربان‌زاده (کاپیتان)، علی میراسدی، حسین بختیاری، هومن هوشمند، سبحان حسینی، علی مرتضوی، محمدحسین بختیاری‌مهر، محمدصادق شیدیان، ابوالفضل بابازاده، سهیل زارعی، طاها بشارتی، سینا ترقی، علی زارعی‌فرد و پویا محمدی به مصاف تیم‌های حاضر در جام فجر رفت.

فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم در نخستین مسابقه خود برابر تیم موعود زنجان به میدان رفتند و با دو گل هومن هوشمند و یک گل سیدعلی مرتضوی با نتیجه 3 بر 1 حریف را شکست داد، ضمن اینکه دومین بازی آنها با تساوی بدون گل مقابل تیم مطرح فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به پایان رسید و صبا به بازی پایانی راه یافت.

نماینده فوتبال قم در آخرین بازی خود برابر یکی از تیم‌های میزبان یعنی هیات زنجان صف‌آرایی کرد و با برتری یک بر صفر در این دیدار روی سکوی نخست ایستاد، ضمن اینکه تیم هیات زنجان دوم شد و تیم پرسپولیس در مرحله نخست از گردونه رقابت‌ها کنار رفت، همچنین هومن هوشمند از تیم صبا عنوان آقای گلی مسابقات را کسب کرد و در اقدامی زیبا و ارزشمند جایزه بهترین بازیکن مسابقات به یک کودک سرطانی اهدا شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfjxdv.w6dxvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما