دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : 60077
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول سازمان بسیج اصناف، بازاریابان و تجار کشور:

رهبری دینی از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است

قم نيوز : مسؤول سازمان بسیج اصناف، بازاریابان و تجار کشور گفت: رهبری دینی یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است و وظیفه همه ما است که انقلاب اسلامی را حفظ کنیم تا لطف امام زمان (عج) شامل حال همه شود.
رهبری دینی از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است
رهبری دینی از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است
به گزارش قم نیوز ابوالقاسم زینی‌وند در همایش گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای اصناف که در ساختمان اصناف قم برگزار شد اظهار کرد: ایام دهه فجر بسیار مبارک است و یادآور بصیرت مردمی شجاع و ولایتمدار است که توانستند با رهبری امام خمینی (ره) در مقابل ظالمان، زورگویان و مستکبران ایستادگی کنند و فصل جدید را کشور شروع کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب احیای دین در سرزمین ایران بود افزود: در حال حاضر انقلاب شکوهمند اسلامی در حالی وارد چهلمین سال خود می‌شود که انوار، برکات و آثار آن منطقه و حتی جهان را در بر گرفته است و موجب بیداری ملت‌ها و کشور‌ها شده است.

مسؤول سازمان بسیج اصناف، بازاریابان و تجار کشور گفت: رهبری دینی یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است، واقعیت این است که با تشکیل دولت اسلامی پروژه ظهور کلید خورده است و وظیفه همه ما است که انقلاب اسلامی را حفظ کنیم تا لطف امام زمان (عج) شامل حال همه شود و ما را از انحراف حفظ کند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcjayem.uqeyazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما