دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : 60089
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت بسكتبال استان قم خبر داد

معرفي برترين‌هاي ميني‌بسكتبال دختران جام فجر در قم

قم نيوز : رئيس هیأت بسكتبال استان قم از معرفي برترين‌هاي مسابقات ميني‌بسكتبال جام فجر دختران قم و برگزاري مسابقات بسكتبال سه نفره بانوان خبر داد.
معرفي برترين‌هاي ميني‌بسكتبال دختران جام فجر در قم
معرفي برترين‌هاي ميني‌بسكتبال دختران جام فجر در قم
به گزراش قم نیوز مرتضی سخایی اظهار کرد: رقابت‌های جام فجر بسکتبال قم در رده‌های سنی مختلف هر دو بخش آقایان و بانوان برنامه‌ریزی شد و یکی از مسابقات در بخش بانوان به پیکارهای مینی‌بسکتبال دختران اختصاص داشت که با قهرمانی تیم ام‌کلثوم به پایان رسید و تیم‌های مریم و نرگس دوم و سوم شدند.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی بخش بانوان هیأت بسکتبال قم برای برگزاری رقابت‌های سه نفره جام فجر اشاره و بیان کرد: مسابقات بسکتبال سه نفره بانوان جام فجر زیر نظر کمیته مسابقات و داوران هیأت بسکتبال استان قم در دو رده ویژه متولدین قبل از یازدهم دی‌ماه سال 1378 و رده سنی آزاد برگزار می‌شود.

رئیس هیأت بسکتبال استان قم خاطرنشان کرد: در واقع مسابقات را در رده سنی جوانان و امید و همچنین رده سنی آزاد برگزار می‌کنیم و هر تیم شرکت کننده در این پیکارها شامل چهار بازیکن و یک سرپرست است و تیم‌های باید لباس متحدالشکل، بیمه ورزشی، ورودی مسابقات، یک قطعه عکس و تصویر شناسنامه و کارت ملی بازیکنان خود را به موقع به بخش بانوان هیأت بسکتبال قم ارائه کنند.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت تیم‌ها برای اعلام آمادگی، ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود به منظور حضور در رقابت‌های سه نفره بانوان تا 30 بهمن ماه است، تصریح کرد: این دوره از مسابقات طبق آخرین قوانین فدراسیون جهانی  برگزار می‌شود و در سایت فیبا ثبت خواهد شد.

سخایی در ادامه به برنامه هفته پنجم لیگ مینی‌بسکتبال قم اشاره و عنوان کرد: روز پنجشنبه 26 بهمن ماه از ساعت 11:30 دقیقه در سالن ورزشی شهدای شهرداری قم نخستین مسابقه این هفته بین تیم‌های شهرداری و میکرو پویان به انجام می‌رسد و سایر بازی‌ها را به ترتیب تیم میرزای شیرازی با مهتاب و مهرام با ستارگان برگزار می‌کنند، ضمن اینکه تیم پویان استراحت دارد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdccoxqe.2bqx48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما