دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 60095
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد

انتخاب ملي‌پوش كشتي قم براي 2 اعزام بين‌المللي و آسيايي

قم نيوز : رئيس هیأت كشتي استان قم از انتخاب كشتي‌گير ملي‌پوش قم براي دو اعزام به رقابت‌هاي بين‌المللي و آسيايي كشتي فرنگي خبر داد.
انتخاب ملي‌پوش كشتي قم براي 2 اعزام بين‌المللي و آسيايي
انتخاب ملي‌پوش كشتي قم براي 2 اعزام بين‌المللي و آسيايي
به گزارش قم نیوز محسن وزیری امروز اظهار کرد: اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران به میزبانی خانه کشتی عبدالله موحد تهران تشکیل می‌شود و هدف کادر فنی از برنامه‌ریزی برای این اردو، تقویت تیم ملی برای دو اعزام به میادین بین‌المللی و آسیایی 2018 است.

وی اضافه کرد: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از 28 بهمن ماه و با دعوت مربیان تیم ملی از 31 فرنگی‌کار آغاز می‌شود و علی‌اکبر حیدری به عنوان تنها ملی‌پوش کشتی قم در این اردو حضور می‌یابد تا در کنار دیگر ملی‌پوشان خود را برای اعزام به رقابت‌های بین‌المللی و آسیایی آماده کند.

رئیس هیأت کشتی استان قم افزود: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور موفق ملی‌پوشان در تورنمنت بین‌المللی اوکراین و مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شود و فرنگی‌کاران در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم به اردو ملی‌روند.

وی در ادامه با اشاره به کشتی‌گیران دعوت شده به این اردو، خاطرنشان کرد: فرنگی‌کاران استان‌های البرز، خراسان‌رضوی، تهران، خوزستان، فارس، قزوین، لرستان، مرکزی، اصفهان، کردستان و قم در این اردو زیر نظر علی اشکانی سرمربی تیم ملی تمرین خواهند کرد.

وزیری همچنین به رقبای تنها ملی‌پوش کشتی قم در این اردو اشاره و ابراز کرد: علی‌اکبر حیدری که عملکرد بسیار خوبی در دو سه سال اخیر مسابقات لیگ، پیکارهای قهرمانی کشور، جام باشگاه‌های جهان و جام‌های بین‌المللی مختلف داشته در وزن 97 کیلوگرم در کنار دو کشتی‌گیر دیگر برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تلاش می‌کند.

وی اظهار کرد: حیدری در این وزن با مصطفی صالحی‌زاده از خوزستان و امیرحسین حسینی از مازندران رقابت می‌کند، ضمن اینکه سیدموسی طباطبایی از پیشکسوتان کشتی قم نیز مسوولت سرپرست تیم ملی را بر عهده دارد و تیم ملی کشتی فرنگی از چهارم تا ششم اسفند در رقابت‌های بین‌المللی اوکراین و بلافاصله در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjiyem.uqeyhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما