چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : 601
جلالی:

افزایش طلاق موجب نگرانی مردم شده است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) افزایش طلاق را از عوامل مهم نگرانی مردم و جامعه عنوان کرد.
افزایش طلاق موجب نگرانی مردم شده است
به گزارش قم نیوز، عبدالله جلالی شامگاه سه‌شنبه در مراسم جشن ازدواج و اهدای کمک جهیزیه به ۳۰۰ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی‌(ره) قم که در سالن اجتماعات سازمان آب و فاضلاب استان برگزار شد، اظهار داشت:‌ امروزه آنچه که نگرانی ما و مردم را فراهم کرده است بحث جدایی و طلاق است که در حال حاضر در جامعه کنونی ما مطرح است.

وی ابراز داشت: عدم آگاهی‏، عدم آموزش و مسائل قبل از ازدواج‏، عدم توجه به مسائل همسرداری، عدم توجه به تربیت فرزندان و بهداشت خانواده و فردی از جمله موارد و مسائلی است که امروزه عامل بیشتر طلاق‌ها در جامعه است‌.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم گفت: امروزه طلاق‌ها به دو گونه شده است مورد نخست همان جدایی یا طلاق است که زن و شوهر برای همیشه از یکدیگر جدا می‌شوند و مورد دیگری زن و شوهر در کنار یکدیگر هستند اما عاطفه بین آنها وجود ندارد.

وی افزود: سرنوشت ما دست خودمان است، خودمان زندگی خود را می‌سازیم و اداره می‌کنیم هر چقدر آگاهی و شناخت کافی داشته‌ایم، در زندگی موفق‌تر عمل خواهیم کرد.

جلالی با اشاره به دو آیه قرآن کریم اظهار داشت: خداوند دو دریا را در کنار هم قرار داد که منظور از دو دریا در آیه قرآن، حضرت علی (ع) و فاطمه‌(س) است و از آن دو دریا لولو و مرجان بیرون می‌آید و همچنین منظور از لولو و مرجان نیز امام حسن‌(ع) و حسین‌(ع) است که خانواده‌ها باید زندگی این بزرگان را الگوی خود قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در پایان ابراز داشت:‌ امروزه امنیت و آرامش جامعه را مدیون رشادت و ایثارگری شهدا هستیم که جان خود را در راه حفظ نظام فدا کردند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcak6ni149nw.5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما