دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 60100
منبع : خبرگزاری فارس

بازگشت سلامتيان به دووميداني‌ قم

قم نيوز : دووميداني‌كار مستعد و آينده‌دار استان قم بعد از مدتي فعاليت زير نظر يكي از مربيان فعال در خارج از كشور بار ديگر به جمع قمي‌ها بازگشت.
بازگشت سلامتيان به دووميداني‌ قم
بازگشت سلامتيان به دووميداني‌ قم
به گزارش قم نیوز این دوومیدانی‌کار جوان 17 ساله علی سلامتیان از قهرمانان استان قم است که در ماده 110 متر با مانع از سال 1391 وارد این رشته مدال‌آور شده و مربیان وی نفراتی همچون مرادی و محمدرضا اسحاقی دبیر فعلی هیأت دوومیدانی استان قم بوده‌اند.

سلامتیان بعد از اینکه زیر نظر مرادی و اسحاقی فعالیت حرفه‌ای خود را در دوومیدانی آغاز کرد برای مدتی تصمیم به کار کردن با یکی از مربیان خارج از قم را گرفت اما در بازگشت مجدد به قم به خبرنگار فارس گرفت: تمام افتخارات ورزشی‌ام در زمان مربیگری مرادی و اسحاقی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: حدود پنج ماه با آقای احمدپور که خارج از کشور بسر می‌برد کار کردم اما به دلیل اینکه مربی قادر نبود سر تمریناتم حضور داشته باشد با اجازه هیأت دوومیدانی استان قم اکنون با میثم صادقپور از مربیان استان قم به تمرینات آماده‌سازی مشغول هستم.

سلامتیان سپس به مقام‌هایی که تاکنون کسب کرده اشاره و بیان کرد: بهترین حد نصاب دو 100 متر با مانع رده سنی نونهالان ایران را در سال 1394 به دست آوردم، ضمن اینکه به صورت متوالی در مسابقات سال‌های 1394 و 1395 مقام قهرمانی نوجوان ایران را کسب کردم.

دارنده مدال طلا و نشان نقره لیگ امیدهای دوومیدانی ایران، افزود: کسب مدال طلای آموزشگاه‌ها در سه مقطع سنی، حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در سال جاری، کسب مدال برنز 110 متر مانع و مقام اول تیمی مسابقات جهانی دانش‌آموزان در کشور فرانسه نیز دیگر موفقیت‌هایم در این رشته است.

وی سپس به مسابقات پیش‌رو اشاره و عنوان کرد: مسابقات داخل سالن جوانان کشور روزهای 26 و 27 اسفند در تهران، مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ژاپن و جوانان جهان در فنلاند از جمله میادین مهمی است که برای به دست آوردن سهمیه آنها تلاش می‌کنم.

دوومیدانی‌کار جوان استان قم در پایان با تقدیر ویژه از پدر و مادر خود، اظهار کرد: بابت تمامی حمایت‌های مادی و معنوی پدر و مادرم و همچنین از محمدرضا اسحاقی که قهرمانی خودم را مدیون وی می‌دانم و همچنین از تمام حمایت‌های هیأت دوومیدانی استان و فدراسیون دوومیدانی تشکر می‌کنم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgzq93.ak9zz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما