چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : 60180
منبع : خبرگزاری تسنیم

دوره آموزش نماز ویژه ورزشکاران در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : رئیس هیئت جودو قم از برگزاری همایش آموزشی شیوه‌های دعوت به نماز و آثار تربیتی آن در سطح هیئت‌های ورزشی خبر داد.
دوره آموزش نماز ویژه ورزشکاران در قم برگزار می‌شود
دوره آموزش نماز ویژه ورزشکاران در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز مجید متقی اظهار داشت: با توجه به آنکه مسئله ورزش و جوانان با یکدیگر ادغام است نباید از آموزش جوانان در تمام زمینه‌ها غافل شد که یکی از این آموزش‌ها کارگاه‌های دینی است.

رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم افزود: نخستین کارگاه و همایش آموزشی شیوه‌های دعوت به نماز و آثار تربیتی آن در سطح هیئت‌های ورزشی قم به میزبانی هیئت جودو برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت نماز در ورزش و تأثیر آن بر روی اخلاق ورزشکاران بیا کرد: این دوره با حضور مربیان و مسئولان فرهنگی هیئت‌های جودو، تکواندو، کاراته، ورزش‌های رزمی، ووشو، ژیمناستیک و بوکس در فرهنگسرای جوان به انجام خواهد رسید.

متقی گفت: معاونت فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان قم بر روی این کارگاه نظارت کامل را داشته و بر اساس برنامه‌ریزی در روز یکشنبه 29 بهمن‌ماه  از ساعت 15 مراسم آغاز به کار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حضور ورزشکاران نیز در این همایش بلامانع است، تصریح کرد:حجت‌الاسلام مهدی خوش‌کلام رئیس کمیته فرهنگی هیئت جودو استان قم مسئولیت برگزاری این دوره ارزشی را بر عهده دارد که امیدواریم این همایش بتواند زمینه‌ساز برگزاری همایش‌های فرهنگی دیگر در ورزش قم باشد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdce7z8p.jh87vi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما