چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : 60185
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت‌هاي جام فجر

قم نايب‌قهرمان فلوربال باشگاه‌هاي ايران شد

قم نيوز : تيم هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم با كسب مقام دوم و عنوان نايب‌قهرماني به كار خود در پيكارهاي كشوري فلوربال جام فجر پايان داد.
قم نايب‌قهرمان فلوربال باشگاه‌هاي ايران شد
قم نايب‌قهرمان فلوربال باشگاه‌هاي ايران شد
به گزارش قم نیوز نخستین دوره مسابقات فلوربال قهرمانی باشگاه‌های کشور با عنوان جام فجر به همت انجمن فلوربال فدراسیون انجمن‌های ورزشی به میزبانی هیأت انجمن‌های ورزشی استان مازندران در شهر ساری به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

مربی تیم فلوربال هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات به میزبانی سالن شهرداری شهرستان ساری با یکدیگر به شکل دوره‌ای به رقابت پرداختند، بازی‌هایی که در آن پنج تیم حضور داشتند و رقابت آنها برای قهرمانی از کیفیت قابل توجهی برخوردار بود.

حسین خلیلی اضافه کرد: این نخستین دوره مسابقات فلوربال لیگ باشگاه‌های کشور بود که در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب با عنوان یادواره شهید سیدمصطفی علمدار به انجام رسید و تیم هیأت انجمن‌های ورزشی قم بعد از زنجان به مقام نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: در رده‌بندی نهایی این رقابت‌ها تیم فلوربال هیأت زنجان با کسب هشت امتیاز رتبه نخست را به خود اختصاص داد، تیم هیأت انجمن‌های ورزشی قم نایب‌قهرمان شد و مازندران (الف) روی سکوی سوم ایستاد، ضمن اینکه تیم‌های کردستان و مازندران (ب) نیز در این مسابقات حضور داشتند.

مربی تیم فلوربال هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم که از جمله بازیکنان ملی‌پوش این رشته نیز به شمار می‌رود تصریح کرد: تیم فلوربال قم در حالی به مقام نایب‌قهرمانی سال 1396 لیگ فلوربال باشگاه‌های کشور رسید که دو ماه قبل رتبه چهارم قهرمانی کشور را در اصفهان به دست آورده بود.

وی در پایان اظهار کرد: فلوربال قم دارای چند بازیکن ملی‌پوش است که به واسطه درخشش در مسابقات مختلف داخلی توانایی و قابلیت‌های فنی خود را به کادر فنی تیم ملی نشان داده‌اند و اکنون در جمع اردونشین‌های تیم اعزامی به رقابت‌های برون‌مرزی قرار دارند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcjivem.uqeyozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما