پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 60215
منبع : خبرگزاری فارس
نخستین فوق تخصص مغز و اعصاب اطفال در ایران:

فردی که دارای اعتقادات دینی نباشد نمی‌تواند سلامت معنوی را رقم بزند.

قم نيوز : نخستین فوق تخصص مغز و اعصاب اطفال در ایران گفت: اصطلاح سلامت معنوی به سلامت معنوی اسلامی تغییر یافته که یک اقدام قابل تقدیر است چراکه سلامت معنوی غربی با سلامت معنوی اسلامی قابل مقایسه نیست.
فردی که دارای اعتقادات دینی نباشد نمی‌تواند سلامت معنوی را رقم بزند.
فردی که دارای اعتقادات دینی نباشد نمی‌تواند سلامت معنوی را رقم بزند.
به گزارش قم نیوز محمد غفرانی پیش از ظهر امروز در پنجمین همایش ملی سلامت معنوی که در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) عنوان کرد: هر فردی که برای رضای خداوند متعال گام بردارد می‌تواند به موفقیت و سعادت برسد.

وی با تاکید بر اینکه در آموزه‌های دینی اسلام، سلامت معنوی جایگاه مشخصی دارد، تصریح کرد: فردی که دارای اعتقادات دینی نباشد نمی‌تواند سلامت معنوی را رقم بزند.

نخستین فوق تخصص مغز و اعصاب اطفال در ایران خاطرنشان کرد: این نشست یکی از مصادیق وحدت حوزه و دانشگاه است به همین علت امیدواریم بتوانیم این نشست‌ها را بیشتر برگزار کرده و بتوانیم در راستای ارتقای سلامت معنوی اسلامی در جامعه اسلامی به نتایج بیشتری برسیم.

وی با بیان اینکه خداوند متعال رسالت‌های مشخصی را بر عهده هر فرد گذاشته است، مطرح کرد: شهدای بسیاری جان خود را برای انقلاب اسلامی فدا کرده تا امروزه در امنیت کامل باشیم به همین علت باید تلاش کنیم تا با عملکرد خود مقابل این شهدا شرمنده نباشیم.

این استاد برجسته دانشگاه شهید بهشتی اظهار کرد: اصطلاح سلامت معنوی با همت فرهنگستان علوم پزشکی کشور به سلامت معنوی اسلامی تغییر یافته که این یک اقدام قابل تقدیر است چراکه سلامت معنوی غربی با سلامت معنوی اسلامی قابل مقایسه نیست.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcdkx09.yt0zf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما