جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 60238
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگي امور زائرين استانداري قم:

هفته فرهنگي- اقتصادي نقطه شروعی براي توسعه روابط با لبنان است

قم نيوز : معاون هماهنگي امور زائرين استانداري قم با اشاره به اهميت برگزاري هفته فرهنگي- اقتصادي قم در لبنان گفت: اين رويداد نقطه شروع خوبي براي توسعه مراودات قم با لبنان است.
هفته فرهنگي- اقتصادي نقطه شروعی براي توسعه روابط با لبنان است
هفته فرهنگي- اقتصادي نقطه شروعی براي توسعه روابط با لبنان است
به گزارش قم نیوز یونس عالی پور در ششمین جلسه ستاد برگزاری هفته فرهنگی-اقتصادی قم در لبنان طی سخنانی به تشریح اقدامات انجام گرفته برای برگزاری این رویداد فرهنگی اقتصادی پرداخت.

وی با بیان اینکه برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد فرهنگی- اقتصادی، رایزنی‌ها و نشست‌های متعددی را با مقامات و شخصیت‌ها داشته‌ایم تصریح کرد: کارها تا به امروز روند خوبی را داشته و امیدوارم در پایان با نتایج مطلوبی نیز همراه باشد.

معاون استاندار قم با تأکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف در مسیر برگزاری شایسته این رویداد، از آمادگی کامل طرف لبنانی خبر داد و افزود: مسؤولان لبنانی همه نیروها و امکانات خود را برای این کار بسیج کرده‌اند.

عالی‌پور همچنین با اشاره به انتخاب استان نبطیه به عنوان محل برگزاری هفته فرهنگی اقتصادی قم در لبنان، موقعیت این منطقه را از هر لحاظ ممتاز و مناسب این رویداد دانست و خاطرنشان کرد: مجتمع محل برگزاری رویداد از امکانات و تجهیزات بسیار خوبی برخوردار است.

وی بر لزوم توجه بر غنای محتواهای عرضه شده در رویداد فرهنگی قم در لبنان تأکید کرد و گفت: کارهای ارائه شده در این رویداد علاوه بر معرفی قم، باید تابلوی نظام و تأمین کننده انتظارات مردم لبنان باشد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با بیان اینکه دستگاه‌های استان باید از این فرصت و فضا، برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فرهنگی و اقتصادی قم بهره ببرند افزود: این رویداد نقطه شروع خوبی برای توسعه مراودات بین قم با لبنان خواهد بود.

هفته فرهنگی-اقتصادی قم در لبنان روزهای 25 فروردین الی اول اردیبهشت ماه 97 در شهر نبطیه لبنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcivraq.t1aup2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما