يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : 60315
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
سرپرست شهرداری منطقه دو:

فرهنگ‌سازی در شهر راهکار جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز است

قم نيوز : سرپرست شهرداری منطقه دو با بیان اینکه فرهنگ‌سازی و الگو سازی مهم ترین راهکار جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز است، بر برخورد جدی با عوامل ساخت و ساز غیر مجاز تاکید کرد
فرهنگ‌سازی در شهر راهکار جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز است
فرهنگ‌سازی در شهر راهکار جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز است
به گزارش قم نیوز رضا رحيمي با اشاره به وضعيت ساخت و ساز در منطقه دو اظهار کرد: اخذ پروانه توسط شهروندان انجام می‌شود اما در بحث ساخت و سازهاي ايمن با اينکه در چند سال اخير وضعيت بهتر شده اما نياز به فرهنگ سازي بيشتري در این زمینه هستیم.

وی اضافه کرد: با وجود اين شرايط ،درآمد لازم براي تأمين خدمات شهري در اين منطقه کافي نيست. البته پیگیر این موضوع هستیم که با استقرار تأسيسات مورد نياز در محدوده ورودي جعفريه درآمدهاي منطقه را افزايش دهيم.

رحیمی در خصوص مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرا توسط شهرداري منطقه گفت: از جمله پروژه‌های شاخص اين منطقه بازگشايي بلوار جمهوري اسلامي به طول 800 متر و با اعتباري بالغ بر 23 ميليارد تومان می باشد که در خردادماه امسال به بهره برداري رسيد.

وی تاکید کرد: براي بازگشايي محدوده ميدان امام حسين (ع) تا بلوار يادگار امام عملیات تملک 78 پلاک آغاز شده و پيش‌بيني می‌ شود تا پايان سال 97 اجرايي گردد.

رحیمی ادامه داد : احداث پروژه رمپ و لوپ پل 9 دي هم با پيگيري تملکات مورد نياز به مبلغ 12 ميليارد تومان در حال انجام است و ادامه تملکات تا تکميل نهايي همه رمپ و لوپ هاي اين پل نيز در بودجه 97 پيش‌بيني شده است.

سرپرست شهرداری منطقه دو بیان کرد: سطح زير اين پروژه نيز به مساحت تقريبي 2 هکتار تبديل به فضاي سبز خواهد شد. احداث خيابان فردوسي از پل انقلاب تا بلوار يادگار امام هم جزء پروژه‌های شاخص منطقه است.

وی در خصوص اجرای نهضت آسفالت در سطح منطقه گفت: در بحث توزيع آسفالت در منطقه 2 با توجه به اينکه درگذشته قريب به 150 کيلومتر احداث فاضلاب انجام شده و نياز به روکش آسفالت در معابر و شوارع وجود دارد لذا تاکنون 35 هزار تن آسفالت توزيع شده است که اميدواريم با اجراي اين طرح‌ها سيماي شهري در اين منطقه تحول پيدا کند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcenx8p.jh87zi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما