يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : 60318
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت تيراندازي استان قم خبر داد

درخشش تيراندازان قم در مسابقات ليگ و قهرماني كشور

قم نيوز : دبير هیأت تيراندازي استان قم از درخشش تيراندازان قم در كسب عناوين برتر مواد مختلف پيكارهاي ليگ و مسابقات تيراندازي قهرماني مردان و بانوان ايران خبر داد.
درخشش تيراندازان قم در مسابقات ليگ و قهرماني كشور
درخشش تيراندازان قم در مسابقات ليگ و قهرماني كشور
به گزراش قم نیوز محمدجواد متقیان‌نژاد  اظهار کرد: خوشبختانه تیراندازی قم به جایگاهی رسیده که هم در رقابت‌های لیگ‌های برتر و دسته اول تیراندازی ایران، در مسابقات آزاد کشور و هم در پیکارهای قهرمانی ایران صاحب عنوان و مقام‌های برتر است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی، بیان کرد: در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های مردان و بانوان هیأت تیراندازی قم متشکل از چهره‌های شاخص و مطرح این رشته به میدان رفتند و در مجموع شاهد درخشش تیم قم بودیم.

دبیر هیأت تیراندازی استان قم با اشاره به این اعزام، افزود: خانم‌ها عطیه قدمی، سیده‌رویا صبح‌خیز و فاطمه حسین‌زاده نفراتی هستند که در مسابقات قهرمانی تفنگ بادی بزرگسالان ایران با حریفان خود به رقابت پرداختند و در بخش مردان نیز حامد غرباقی، امیرحسین گل‌پسند و هادی غرباقی مسابقه دادند.

وی با اشاره به برگزاری با کیفیت این پیکارها عنوان کرد: در پایان روز نخست مسابقات قهرمانی کشور در رشته تفنگ بادی رده سنی بزرگسالان، تیم تفنگ بادی مردان قم موفق به کسب مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی شد و تیم تفنگ بادی بانوان قم در این رقابت‌ها روی سکوی ششم ایستاد.

متقیان‌نژاد یکی دیگر از عناوین موفق تیم منتخب هیأت تیراندازی قم در این رقابت‌ها را کسب یکی از رتبه‌های برتر بخش میکس دانست و ابراز کرد: در نخستین دوره مسابقات میکس قهرمانی کشور، تیم قم متشکل از سیده‌رویا صبح‌خیز و هادی غرباقی مقام دوم مسابقات را کسب کرد.

وی سپس به عناوین برتر تیراندازان قم در مسابقات لیگ دسته اول کشور اشاره و بیان کرد: مقام نخست بخش انفرادی رشته تفنگ بادی یازدهمین دوره پیکارهای لیگ دسته اول ایران توسط مینا روحیان یکی از بهترین موفقیت‌های تیراندازی قم به شمر می‌رود، ضمن اینکه سیده‌رویا صبح‌خیز نیز در تفنگ بادی جوانان یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر کشور به مقام نایب‌قهرمانی رسید و این تیرانداز شاخص قم نیز به روند موفقیت‌های خود ادامه داد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdch6xn-.23nvzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما