پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : 60485
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
دبیر شورای عالی نهادهای حوزوی:

توجه به منشور حوزه و روحانیت در یک اجلاس خلاصه نخواهد شد

قم نيوز : در منشور حوزه و روحانیت مطالب گسترده و عمیقی وجود دارد که لازم است مورد نظر و دقت تمام حوزویان و مسئولان قرار بگیرد.
توجه به منشور حوزه و روحانیت در یک اجلاس خلاصه نخواهد شد
توجه به منشور حوزه و روحانیت در یک اجلاس خلاصه نخواهد شد
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین رجائی امروز در اولین اجلاسیه منشور روحانیت که در سالن همایش مدرسه عالی درالشفا قم برگزار شد، اظهار داشت: بعد از گذشت سه دهه لازم است بازگشت مجددی به منشور روحانیت داشته و این مبحث را نه تنها در یک اجلاس، بلکه به صورت مستمر مورد بحث و بررسی قرار دهیم؛ به همین دلیل، این اجلاس را آغازی برای این موضوع قرار داده ایم.

وی ابراز داشت: منشور روحانیت مرتبط با نهاد خاصی نیست؛ بلکه تمام نهادها و مراکز حوزوی باید از آن استفاده کرده و در صدر موضوعات آنان قرار بگیرد.

دبیر شورای عالی نهادهای حوزوی خاطرنشان ساخت: ان شاءالله این اجلاس، نخستین قدم بوده و برنامه های دیگری را نیز برای این منشور در سال جاری و سال های آینده خواهیم داشت.

مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه تصریح کرد: در این منشور مطالب گسترده و عمیقی وجود دارد که لازم است مورد نظر و دقت تمام حوزویان و مسئولان آن قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین رجائی بیان داشت: پیگیری مطالبات حضرت امام، مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید از برنامه های شورای عالی نهادهای حوزوی است و اعضای اصلی آن: مرکز مدیریت حوزه علمیه، دفتر تبلیغات اسلامی، مرکز مدیریت خواهران، مرکز خدمات حوزه های علمیه، جامعه الزهرا، حوزه علمیه اصفهان، حوزه علمیه مشهد، اعضای اصلی این نهاد بوده و سایر مراکز مرتبط نیز به تناسب در مباحث و شورای هماهنگی شرکت خواهند کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccp0qe.2bqx48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما