پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 60499
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت هندبال استان قم خبر داد

اعزام تيم قم به هندبال نوجوانان ايران

تقدير معاون رئيس جمهور از مربي هندبال بانوان قم
قم نيوز : رئيس هیأت هندبال استان قم از اعزام هندباليست‌هاي قم به پيكارهاي قهرماني رده سني نوجوانان كشور و درخشش قمي‌ها در مسابقات غرب آسيا خبر داد.
اعزام تيم قم به هندبال نوجوانان ايران / تقدير معاون رئيس جمهور از مربي هندبال بانوان قم
اعزام تيم قم به هندبال نوجوانان ايران / تقدير معاون رئيس جمهور از مربي هندبال بانوان قم
به گزارش قم نیوز حسین محمدخانی امروز اظهار کرد: با توجه به گروه‌بندی صورت گرفته در مسابقات قهرمانی رده سنی نوجوانان هندبال مناطق کشور، تیم نوجوانان قم در گروه نخست مقدماتی با حریفان شرکت کننده از سایر استان‌ها به رقابت خواهد پرداخت.

وی با بیان اینکه تیم‌های حاضر در منطقه شمال به دو گروه تقسیم شده‌اند، اضافه کرد: در گروه نخست تیم پسران نوجوان هیأت هندبال قم با تیم‌های مشهد، قزوین و کرمانشاه رقابت می‌کند و در گروه دوم تیم‌های سامنات قرچک، تربت‌جام، تبریز  و سنندج به میدان خواهند رفت.

رئیس هیأت هندبال استان قم خاطرنشان کرد: با توجه به انصراف تیم تهران نایب‌قهرمان منطقه دو هندبال کشور و عدم اعزام تیم هیأت البرز به این پیکارها، تیم هندبال نوجوانان قم امروز به مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر منطقه شمال کشور در شهر کرمانشاه اعزام شد.

وی در ادامه به درخشش بانوان هندبالیست قم در مسابقات غرب آسیا اشاره و عنوان کرد: خانم‌ها قاسمی و خلیلی دو بازیکن خوب هندبال قم در ترکیب تیم شهید چمران لارستان به نمایندگی از ایران به مسابقات هندبال بانوان غرب آسیا در اردن اعزام شده‌اند و با این تیم امروز برای قهرمانی رقابت می‌کنند.

محمدخانی در ادامه به افتخاری دیگر برای جامعه هندبال قم اشاره و ابراز کرد: خانم زهرا احمدی‌نیا مربی ارزنده هندبال بانوان قم به عنوان فعال ورزش زنان در همایش تحکیم بنیان خانواده و منزلت زن توسط خانم معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور مورد تقدیر قرار گرفت.

وی همچنین به پیشرفت علمی یکی از دختران هندبالیست قم اشاره و خاطرنشان کرد: خانم مرضیه افشاری بازیکن و مربی توانمند هندبال بانوان قم دوره پیشرفته مربیگری بدن‌سازی برگزار شده توسط وزارت علوم در آکادمی ملی المپیک را با موفقیت پشت‌سر گذاشت.

رئیس هیأت هندبال استان قم در پایان به وضعیت دفتر این هیأت در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم اشاره و اظهار کرد: با دستور مدیر کل ورزش و جوانان قم معایب فنی و مهندسی دفتر هیأت هندبال که موجب بروز مشکلاتی شده بود مرتفع گردیده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchwkn-.23nvwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما