شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : 6063
اکرمی عنوان کرد:

حضور چهره‌های شاخص دوومیدانی قم در مسابقات قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت دوومیدانی استان قم گفت: چهره‌های شاخص دوومیدانی قم روزهای پایانی هفته جاری در پیکارهای دو‌و‌میدانی قهرمانی کشور با حریفان رقابت می‌کنند.
حضور چهره‌های شاخص دوومیدانی قم در مسابقات قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز، ابوالقاسم اکرمی  اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی و اعلام فدراسیون دوومیدانی به هیئت‌های استان‌ها، شهر شیراز میزبان برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور است.

وی در ادامه ضمن ابراز امیدواری نسبت به حضور موفق دوومیدانی کاران قمی در مسابقات قهرمانی کشور، اضافه کرد: هیئت دوومیدانی استان فارس برای دومین سال پیاپی میزبان مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور خواهد بود.

رییس هیئت دوومیدانی استان قم ابراز داشت: تیمی متشکل از برترین‌های دوومیدانی قم در مواد و رشته‌های مختلسلامف آماده حضوری هر چه بهتر در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور نسبت به دوره گذشته این رقابت‌ها است.

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در مجموعه ورزشی حافظیه شیراز برگزار می‌شود و تمام شرایط برای برگزاری مطلوب این مسابقات همچون پیست بین‌المللی و استاندارد برای ورزشکاران شرکت کننده مهیا است.

اکرمی با اشاره به حضور چهره‌های ملی پوش در ترکیب تیم اعزامی هیئت دوومیدانی استان قم به این رقابت‌ها، اظهار داشت: نفراتی همچون محمدحسین اسکندری، میثم صادق پور، میلاد دریساوی و محمد محسن ربانی نفرات مورد نظر هیئت برای اعزام به این مسابقات هستند.

وی با تاکید بر اهمیت توجه بیشتر نسبت به رشد و توسعه رشته دوومیدانی تاکید کرد: دوومیدانی از جمله ورزش‌های پایه است، از این رو نگاه ویژه مسوولان و حمایت بیشتر آنان از ورزشکاران این رشته علاوه بر افتخارآفرینی بیشتر دوومیدانی کاران کشورمان در میادین مختلف برای سایر ورزش‌های کشورمان نیز مفید خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص نتایج احتمالی ورزشکاران قمی اعزامی به این رقابت‌ها و احتمال رکورد شکنی توسط دوومیدانی کاران در مواد مختلف نیز، بیان داشت: از آنجا که ورزشکاران اعزامی هیئت قم تمرینات خوبی را انجام داده‌اند، نسبت به افتخار آفرینی آنها امید زیادی داریم.

رییس هیئت دوومیدانی استان قم ابراز امیدواری کرد: در مسابقات امسال نیز به مانند سال گذشته امید زیادی به رکورد شکنی دوومیدانی کاران قمی در مواد مختلف هستیم، زیرا چهره‌ای مانند محمدحسین اسکندری در سال قبل در انتخابی تیم ملی داخل سالن رکورد کشور را به خود اختصاص داد.

وی عنوان داشت: بر اساس اعلام فدراسیون دوومیدانی در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور، حدود ۳۰۰ ورزشکار از ۳۱ استان کشور حضور خواهند داشت که در ورزشگاه حافظیه شهر شیراز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت در حالی که مسابقات پیاده روی نیز از امسال به جمع ماده‌های حاضر در این رقابت‌ها افزوده شده است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.393rak9zwpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما

داود قدیری
با سلام .عید سعید باستانی رابه تمام اعضای دوومیدانی اعم رییس هیات و دیگر دست اندرکاران ,وورزشکاران تبریک عرض می نمایم.داود قدیری مسئول انجمن دوومیدانی ناحیه 2 آموزش وپرورش