دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 60668
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
سرپرست شهرداری منطقه دو قم عنوان کرد:

تملک و احداث ادامه مسیر بلوار جمهوری در سال 97

قم نيوز : سرپرست شهرداری منطقه دو قم از تملک و احداث ادامه مسیر بلوار جمهوری اسلامی در سال 97 خبر داد.
تملک و احداث ادامه مسیر بلوار جمهوری در سال 97
تملک و احداث ادامه مسیر بلوار جمهوری در سال 97
به گزارش قم نیوز رضا رحیمی در دیدار مردمی در مسجد امام حسین(ع) که با حضور احمد امیرآبادی نماینده شهر قم در مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران استانی برگزارشد، اظهار داشت: احداث ادامه مسیر بلوار جمهوری اسلامی از مهمترین پروژه های منطقه می باشد که مراحل تملک آن با توجه به تخصیص اعتبار در سال 97 انجام خواهد شد.

سرپرست شهرداری منطقه دو به دیگر پروژه های عمرانی منطقه اشاره و بیان کرد: تملک بخشی از مسیر پروژه زیرگذر میدان  شهید امینی‌بیات از جمله پروژه هایی است که در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفته و بخش اعظم تملک آن نیز در منطقه 6 انجام خواهد شد.

رحیمی به تملک بیش از 60 پلاک در ابعاد مختلف با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ریال در این منطقه خبر داد و خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌، اقدامات مناسبی در حوزه عمران منطقه  از جمله جدولگذاری معابر به طول 20 کیلومتر ، اجرای شبکه آب خام با مبلغی بالغ بر 100 میلیارد ریال و به طول 10 کیلومتر و  توزیع 26 هزار تن آسفالت صورت پذیرفته است.

وی ضمن اشاره به  احداث 3 هکتار فضای سبز در منطقه دو در سال جاری، از شروع توزیع 37 هزار تن آسفالت در سطح منطقه با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی در هفته آینده خبر داد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcfcvdv.w6dxvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما