دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 60681
منبع : خبرگزاری فارس

آيت‌الله علوي گرگاني: جلوگيري از ارائه رشوه با افزايش نظارت‌ها

قم نيوز : يكي از مراجع تقليد گفت: نبايد اجازه داد زير ميزي و رشوه وجود داشته باشد و باید در اين زمينه نظارت‌ها تقویت شده تا شاهد چنين بي‌مسؤوليتي‌ها نباشيم.
آيت‌الله علوي گرگاني: جلوگيري از ارائه رشوه با افزايش نظارت‌ها
آيت‌الله علوي گرگاني: جلوگيري از ارائه رشوه با افزايش نظارت‌ها
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار رئیس و مسؤولان سازمان نظام مهندسی استان قم اظهار کرد: ارائه هر خدمتی در جامعه بسیار ارزشمند است و سازمان نظام مهندسی باید با توجه به نقش خود جامعه را به سمت رشد و تعالی هدایت کند.

وی خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد زیر میزی و رشوه وجود داشته باشد و باید در این زمینه نظارت‌ها تقویت شده تا شاهد چنین بی‌مسؤولیتی‌ها نباشیم.

این مرجع تقلید با بیان اینکه پیرامون حرم‌ نباید به گونه‌ای ساخت و ساز شود که نمای حرم از بین برود گفت: در قوانین ساختمان‌سازی باید به این امر توجه شود و از ارائه مجوز ساخت و سازها پیرامون این اماکن جلوگیری شود و جانمایی درست و با برنامه‌ریزی در ساختمان‌سازی انجام شود تا پس از ساخت شاهد بروز مشکل نباشیم.

وی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی وظیفه سنگینی بر عهده دارد گفت: نظم در انجام امور بسیار مؤثر و کارساز است بنابراین باید کنترل و نظارت بر امور و فعالیت‌ها برای جلوگیری از سوء استفاده‌ها صورت گیرد. 

آیت‌الله علوی گرگانی یادآور شد: لازم است در ساختمان‌سازی عمل به قانون داشته باشیم و فراتر از آن حرکت نکنیم و از تجاوز افراد نفوذی در زمینه کاری مراقبت کنیم تا حق دیگران پایمال نشود.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdca6ini.49nwa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما