دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 60683
منبع : خبرگزاری فارس

سقوط صبای قم با بدترین خط دفاع فوتبال ایران

قم نيوز : تیم فوتبال صبای قم با قبول پانزدهمین باخت خود در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عملا از این لیگ سقوط کرد.
سقوط صبای قم با بدترین خط دفاع فوتبال ایران
سقوط صبای قم با بدترین خط دفاع فوتبال ایران
به گزارش قم نیوز تیم فوتبال صبای قم در هشتمین هفته از بازی‌های نیم‌فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران برابر شهرداری ماهشهر به میدان رفت و در پایان دیداری که در آن چهار بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

نماینده ضعیف و سقوط کرده فوتبال قم در این دیدار به پانزدهمین شکست این فصل خود تن داد و بدین‌ترتیب با عملکردی بسیار نامطلوب از لیگ دسته اول به لیگ دسته دوم سقوط کرد تا فوتبال قم به دلیل عدم توجه مسوولان خود به ورزش همچنان در مسیر نزولی گام بردارد.

تیم فوتبال صبای قم از 25 بازی این فصل خود نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده و با یک برد، 9 تساوی، 15 باخت، 21 گل زده، 46 گل خورده، تفاضل گل منفی 25 و 12 امتیاز در مکان هفدهم جدول رده‌بندی ایستاده و سقوط این تیم به همراه راه‌آهن تهران و ایرانجوان بوشهر قطعی شده است.

نکته جالب توجه راجع به صبای قم این است که نماینده فوتبال قم بعد از 13 سال حضور در لیگ برتر ایران، امسال با 46 گل خورده دارای ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ دسته اول فوتبال کشور است و سرنوشتی که برای پاس تهران رقم خورد در آستانه رخ دادن برای صبای قم است.

در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته بیست و پنجم تیم نفت مسجد سلیمان با کسب 50 امتیاز صدرنشین است، خونه به خونه بابل با کسب 48 امتیاز در مکان دوم جای دارد و تیم 44 امتیازی بادران تهران و تیم 43 امتیازی فجر شهید سپاسی شیراز رتبه‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند.

همچنین تیم‌های نساجی مازندران با 41، اکسین البرز با 40، مس کرمان با 38، ملوان بندر انزلی و مس رفسنجان با 37 امتیاز، برق شیراز با 36 امتیاز، گل‌گهر سیرجان با 34 امتیاز، شهرداری ماهشهر با 32 امتیاز، شهرداری تبریز با 28 امتیاز، آلومینیوم اراک با 28 امتیاز، ماشین سازی تبریز با 27 امتیاز، ایرانجوان بوشهر با 21 امتیاز، صبای قم با 12 امتیاز و راه‌آهن تهران با هفت امتیاز در رده‌های پنجم تا هجدهم ایستاده‌اند.

انتهای پیام / 139
https://qomnews.ir/vdcc1eqe.2bqx48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما