دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 60687
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس انجمن دفاتر خدمات گردشگری و مسافرتی استان قم مطرح کرد

وجود 73 دفتر خدمات مسافرتی در استان قم

قم نيوز : رئیس انجمن دفاتر خدمات گردشگری و مسافرتی استان قم افزود: 73 دفتر خدمات مسافرتی در استان فعال بوده و اخیرا یک دفتر خدمات مسافرتی در بخش جعفریه افتتاح شد.
وجود 73 دفتر خدمات مسافرتی در استان قم
وجود 73 دفتر خدمات مسافرتی در استان قم
به گزارش قم نیوز سید مهدی حسینی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به نقش دفاتر مسافرتی در توسعه بخش گردشگری اظهار کرد: این دفاتر پیشران بخش گردشگری هستند، در استان قم برای توسعه باید بیشتر به بخش گردشگری توجه شود و در این بخش سرمایه گذاری لازم صورت بگیرد.

وی ادامه داد: شهر تبریز به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2018 انتخاب شد و مدیران این شهر برای کسب تجربه در همایش شهر قم تمدنی هفت هزار ساله شرکت خواهند کرد، ما نیز باید به دنبال انتخاب شهر قم به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در چند سال آینده باشیم.

رئیس انجمن دفاتر خدمات گردشگری و مسافرتی استان قم افزود: 73 دفتر خدمات مسافرتی در استان داریم، اخیرا شاهد افتتاح یک دفتر خدمات مسافرتی در بخش جعفریه بودیم و آمادگی برای راه اندازی دفاتر مسافرتی در بخش‌های مختلف شهر قم وجود دارد.

وی با اشاره به ضرورت معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان قم اظهار کرد: باید این ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف گردشگری به مردم معرفی شود تا گردشگران بیشتری به قم بیایند، این استان ظرفیت‌های خوبی را در زمینه بوم گردی دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgu393.ak9z74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما