شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 6071

اخلاق طلبگی در نشریه‌نگاری حوزوی حفظ شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی تربیتی مركز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: اخلاق طلبگی در نشریات وابسته به حوزه های علمیه باید حفظ شود.
اخلاق طلبگی در نشریه‌نگاری حوزوی حفظ شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد تقی قندی روز شنبه در آیین آغاز سومین دوره آموزش نشریه‌نگاران حوزه‌های علمیه خواهران در اردوگاه فاطمه الزهرا قم دست به قلم شدن طلاب را نشات گرفته از مقام عبودیت دانست و بیان كرد: زمانی كارها ارزش می‌یابد كه در مقام بندگی خدا باشد و در این صورت منازعه‌ای رخ نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینكه حدود ۱۶۰ نشریه داخلی حوزه‌های علمیه خواهران در مركز مدیریت حوزه علمیه خواهران به ثبت رسیده است، تصریح كرد: یكی از انواع تبلیغ، تبلیغ مكتوب و از جمله تهیه نشریه است و طلاب باید برای نوشتن ارزش زیادی قایل شوند.

وی در ادامه به ضرورت ارتقا كیفی نشریات حوزه های علمیه خواهران اشاره كرد و افزود: پیش از این ارزیابی نشریات داخلی حوزه‌های علمیه خواهران در مركز مدیریت این حوزه‌ها انجام می‌شد و در صورت نیاز تذكراتی به آنها داده می‌شد.

قندی اضافه كرد: با راه‌اندازی و توسعه مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران ارزیابی نشریات به مدیریت‌های استانی سپرده شد بنابراین باید در هر استان افرادی حضور داشته باشند كه در زمینه ارزیابی نشریات توانایی داشته باشند.

وی تهیه نشریه را مشتمل بر شیوه‌های مختلف تبلیغ ذكر كرد و ادامه داد: نشریه‌نگاری نیازمند یك ذوق درونی است كه اگر فرد فاقد آن باشد برای انجام كار باید زحمت زیادی را متقبل شود.

وی این دوره را دوره مقدماتی به منظور تربیت ارزیاب نشریات دانست و یادآور شد: هدف از برگزاری دوره آموزشی نشریه‌نگاری، آشنایی اجمالی با كار نشریه و مدیریت نشریه است.

سومین دوره آموزش نشریه‌نگاران حوزه‌های علمیه خواهران صبح امروز بمدت چهار روز در اردوگاه فاطمه الزهرا قم آغاز شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.edviw6dxygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما