سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب : 60713
منبع : خبرگزاری فارس
هفته هجدهم فوتبال جوانان کشور

صبای قم برای صعود به جنگ دخانیات می‌رود

قم نيوز : تیم فوتبال صبای قم آخرین بخت خود برای کسب مجوز صعود به مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران را در بازی خانگی با دخانیات گیلان می‌آزماید.
صبای قم برای صعود به جنگ دخانیات می‌رود
صبای قم برای صعود به جنگ دخانیات می‌رود
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته هجدهم مرحله گروهی مسابقات فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور روزهای یازدهم و دوازدهم اسفند ماه برگزار می‌شود و تیم فوتبال جوانان صبای قم در روز شنبه دوازدهم اسفند در قم میزبان تیم دخانیات گیلان خواهد بود.

صبای قم یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم این فصل رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان ایران است که برای کسب مجوز صعود به مرحله بعد باید در هفته پایانی و در حضور قمی‌های علاقمند به فوتبال تیم دخانیات گیلان را شکست داده و هر سه امتیاز بازی را از آن خود کند.

فوتبالیست‌های صبای قم از ساعت 14:30 دقیقه عصر روز شنبه دوازدهم اسفند در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم میزبانی تیمی را بر عهده دارند که در صورت شکست دادن آن بخت صعود دارند اما در صورت توقف یا شکست فرصت صعود را از دست می‌دهند.

همزمان با مسابقه صبای قم و دخانیات گیلان در قم، دو بازی دیگر هفته هجدهم بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در گروه دوم مقدماتی از حساسیت بالایی برخوردار است، بازی‌هایی که در آن گسترش‌فولاد تبریز با شهر آشوب ساری دیدار می‌کند و پارسه ساری میزبان دبیری تبریز خواهد بود، ضمن اینکه دانش فریدون‌کنار در میهمانی تیم پدیده ساری به میدان می‌رود.

این در حالی است که دیدارهای هفته هفدهم از مرحله گروهی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با شکست نماینده فوتبال قم برابر دبیری تبریز همراه بود، دیداری که در آن دو تیم بازی نزدیک و نفس‌گیری به نمایش گذاشتند اما یک پنالتی نتیجه بازی را به نفع دبیری تغییر داد و این تیم سه امتیاز با ارزش از صبا گرفت.

صبای قم که تا پیش از از بازی‌های هفته هجدهم در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور است، با اندوخته 22 امتیازی خود با تیم دخانیات گیلان دیدار می‌کند تا بلکه با برتری در این بازی و نتایج سایر دیدارها به مرحله بعد برود.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcgwu93.ak9zq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما