سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : 60726
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم:

فضای جدید اطلاع‌رسانی سال 97 ایجاد خواهد شد

قم نيوز : مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: عملکرد شهرداری قم باید شفاف و در قالب اتاق شیشه‌ای در اختیار رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گیرد و از سال آینده فضای جدیدی در زمینه اطلاع رسانی ایجاد خواهد شد
فضای جدید اطلاع‌رسانی سال 97 ایجاد خواهد شد
فضای جدید اطلاع‌رسانی سال 97 ایجاد خواهد شد
به گزارش قم نیوز حمیدرضا عابدی خرسند در نشست مطبوعاتی با بیان اینکه قم از معدود شهرهایی است که پروژه‌های شهری در آن پیشرفت می‌کند اظهار کرد: در شهر قم خدمات اجرایی و عمرانی انجام می‌شود و قم بین کلانشهرها از نظر وضعیت مالی و فعالیت‌های عمرانی وضعیت خوبی دارد.

وی خاطرنشان کرد: این امر به دلیل برنامه‌ریزی دقیق شهردار قم و همراهی اعضای شورای شهر است.

بانک شهر نیز به عنوان بازویی برای شهرداری‌ها و کلانشهرها محسوب می‌شود و اگر این همراهی نبود چرخ پروژه‌های شهر گردش نداشت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه اقدامات شهرداری از سوی رسانه‌ها رصد می‌شود گفت: در نظر داریم به جایی برسیم که افراد به صورت شفاف اقدامات شهرداری را زیر نظر داشته و در کنار اطلاع‌رسانی بازوی نظارتی برای شهرداری باشند.

وی خاطرنشان کرد: توجه رسانه‌ها به اقدامات شهرداری نشانگر این است که در شهر فعالیتهای زیربنایی انجام می‌شود و انتقادات نشانگر حساسیتی است که نسبت به مباحث شهرداری وجود دارد.

عابدی خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات تجلیل از منتقدان است. ممکن است برخی از نقدها نتیجه درخور نداشته باشد ولی تلاش می‌شود که نقد‌ها شنیده شده و به آنها احترام گذاشته شود.

وی یادآور شد: شهرداری و بانک شهر در فضای اطلاع رسانی تفاهم‌نامه‌هایی دارند و در سال 97 فضای جدید تبلیغاتی و اطلاع رسانی در حوزه شهری مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcai0ni.49nwu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما