سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 60737
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت بسکتبال استان قم خبر داد

رقابت بسکتبالیست‌های قم برای قهرمانی ایران

قم نيوز : رئیس هیأت بسکتبال استان قم گفت: بسکتبالیست‌های قم در تلاش برای کسب مقام قهرمانی کشور با حریفان شرکت کننده در پیکارهای سه به سه رقابت می‌کنند.
رقابت بسکتبالیست‌های قم برای قهرمانی ایران
رقابت بسکتبالیست‌های قم برای قهرمانی ایران
به گزارش قم نيوز مرتضی سخایی امروز اظهار کرد: اعزام تیم سه به سه هیأت بسکتبال استان قم به مسابقات قهرمانی کشور در حالی انجام شد که این رقابت‌ها بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون به میزبانی هیأت بسکتبال استان مرکزی در شهر اراک برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این پیکارها در رده سنی بزرگسالان و زیر نظر فدراسیون جهانی به انجام می‌رسد، عنوان کرد: اراکی‌ها در حالی از این رقابت‌ها میزبانی می‌کنند که تیم سه به سه هیأت بسکتبال قم متشکل از علی بنی‌مصطفوی، علی شیرازی، علی مدان‌لو و مهدی محمودی به این مسابقات اعزام شده است.

مرتضی سخایی با بیان اینکه محسن عباسی به عنوان سرپرست در کادر این تیم حضور دارد، عنوان کرد: این دوره از مسابقات با حضور هشت تیم از استان‌های خراسان‌جنوبی، قزوین، قم، همدان، کرمانشاه، لرستان و دو تیم به نمایندگی از از استان مرکزی به انجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه مسابقات با توپ‌های رسمی فدراسیون جهانی بسکتبال برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رقابت‌های سه به سه قهرمانی ایران در سامانه فدراسیون جهانی بسکتبال ثبت شده، برگزاری این پیکارها اهمیت ویژه‌ای در معرفی و افزایش رنکینگ بسکتبالیست‌های حاضر در این مسابقات دارد.

رئیس هیأت بسکتبال استان قم با اشاره به برگزاری این پیکارها در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) شهر اراک، عنوان کرد: این رشته ورزشی در قم از گذشته رونق داشته و اکنون با همت و تلاش‌های صورت گرفته در هیأت بسکتبال قم جایگاه خوبی دارد.

وی در پایان اظهار کرد: کمتر از یک ماه قبل به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شاهد برگزاری رقابت‌های سه به سه جام فجر در قم بودیم و تیم‌ها و بسکتبالیست‌های شرکت کننده به شکلی جذاب برای کسب عناوین برتر با یکدیگر رقابت کردند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccmmqe.2bqx18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما