چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 60758
منبع : خبرگزاری فارس
در موی‌تای قهرمانی زنان ایران رقم خورد

2 نقره و یک برنز بانوان قم از موی‌تای قهرمانی کشور

قم نيوز : تیم موی‌تای بانوان هیأت ورزش‌های رزمی استان قم موفق به کسب سه مدال نقره و برنز پیکارهای موی‌تای قهرمانی زنان ایران شد.
2 نقره و یک برنز بانوان قم از موی‌تای قهرمانی کشور
2 نقره و یک برنز بانوان قم از موی‌تای قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز بانوان رزمی‌کار قم در مسابقات رزمی موی‌تای قهرمانی کشور نمایش قابل قبولی داشتند و در دو وزن مجوز حضور در دیدار نهایی این دوره از رقابت‌ها را به دست آوردند اما سرانجام دست آنها از کسب مقام قهرمانی و نشان طلای این پیکارها کوتاه ماند، رقابت‌هایی که در کرمان به انجام رسید.

در این مسابقات فاطمه فروزنده نماینده قم در فینال وزن منهای ۶۷ کیلوگرم برابر حریفی از کرمانشاه شکست خورد و صاحب نشان نقره شد، در شرایطی که وی چند روز قبل در مسابقات کونگ‌فو توآ قهرمانی زنان ایران به میزبانی مشهد مقدس موفق به کسب مدال طلا شده بود، ضمن اینکه چند ماه قبل نیز در مسابقات سبک خوا چوآن ووشو زنان ایران به مدال طلا رسیده بود و و در کونگ‌فو زنان کشور در سنندج نیز مدال برنز گرفته بود تا یکی از موفق‌ترین و شاخص‌ترین بانوان رزمی‌کار قم لقب بگیرد.

سحر زارعی‌سینا دیگر عضو تیم موی‌تای بانوان هیأت ورزش‌های رزمی استان قم بود که در وزن منهای 54 کیلوگرم مانند همیشه دست پر از مسابقات بازگشت، در حالی که تا قبل از آخرین رقابت خود به هیچ حریفی باج نداده بوده اما مسابقه نهایی این وزن را به ملی‌پوش موی‌تای ایران باخت.

معصومه ترابی سومین عضو تیم منتخب موی‌تای بانوان هیأت ورزش‌های رزمی استان قم است که در وزن منهای ۵۱ کیلوگرم صاحب نشان برنز شد، ترابی در این وزن کمی بدشانس بود زیرا در نیمه نهایی به حریفی برخورد کرد که یکی از بخت‌های اصلی کسب مدال بود.

در وزن منهای 67 کیلوگرم مسابقات موی‌تای قهرمانی زنان ایران نادیا اعتماد مقدم از تیم هیأت کرمانشاه قهرمان شد، فاطمه فروزنده از تیم هیأت قم به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت و شیوا منوچهری از تیم هیأت کرمان به همراه مهین رضازاده از تیم تهران (ب) مشترکا سوم شدند.

در وزن منهای 54 کیلوگرم این رقابت‌ها معصومه تاجیک از تیم تهران (الف) روی سکوی نخست جای گرفت،‌ سحر زارعی از تیم هیأت قم نایب‌قهرمان شد، سمیه زهرایی از تیم هیأت قزوین و اعظم علی‌آقایی از تیم موی‌تای بانوان اصفهان مشترکا به مقام سوم بسنده کردند.

سرانجام در وزن منهای 51 کیلوگرم سحر صفاری از تیم موی‌تای بانوان تهران (الف) قهرمان شد، عاطفه محمدی از تیم تهران (ب) روی سکوی نایب‌قهرمانی جای گرفت و مقام سوم مشترک این دوره از مسابقات نیز به معصومه ترابی از تیم هیأت قم و زینب حیدری از اصفهان رسید.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcfcedv.w6dxtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما