چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 60761
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم مطرح کرد

مشارکت 80 دستگاه اجرایی و نهاد در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم

قم نيوز : معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان، 11 کمیته دارد و بیش از 80 دستگاه اجرایی و نهاد در این ستاد مشارکت دارند.
مشارکت 80 دستگاه اجرایی و نهاد در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم
مشارکت 80 دستگاه اجرایی و نهاد در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم
به گزارش قم نیوز یونس عالی پور امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت ورودی‌های شهر قم اظهار کرد: باید نوروزگاه در این ورودی‌ها ایجاد شود و استقرار نیروهای مراکز اقامتی بخش خصوصی در ورودی‌های شهر قم اهمیت زیادی دارد

وی ادامه داد: فعالیت کمیته‌های ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و و تعطیلات مدیران استان در هفته نخست ایام نوروز، لغو است.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: تالار مرکزی شهر قم می‌تواند محلی برای اکران برای مسافرین باشد، همچنین امکان اسکان مسافرین در این تالار وجود دارد.

عالی پور با اشاره به وظایف کمیته‌های ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم اظهار کرد: کمیته اسکان این ستاد باید اماکن مسقف برای اسکان زائرین پیش بینی کند، همچنین کمیته‌های امداد و درمان باید مسائل آموزشی را در دستور کار خودشان قرار بدهند.

وی ادامه داد: در ایام نوروز در بقاع متبرکه استان قم، حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران برگزاری برنامه‌های فرهنگی پیش بینی شده است.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: کمیته امنیتی با حضور دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی تلاش خواهد کرد که رفاه و امنیت زائرین را در ایام نوروز فراهم کند.

عالی پور با اشاره به ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان قم برای خدمات رسانی به زائرین اظهار کرد: این دستگاه‌ها در ایام نوروز باید به صورت شبانه روزی برای خدمت رسانی به زائرین آماده باشند و زمینه رفاه و رضایتمندی آن‌ها را فراهم کند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های امدادی و بیمارستان‌های استان قم برای خدمت رسانی به زائرین در ایام نوروز آمادگی دارند تا مشکلی برای آن‌ها در این استان به وجود نیاید.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: مرغ و گوشت به اندازه کافی برای تامین نیاز مردم استان در ایام نوروز ذخیره سازی شده، همچنین برای تامین آرد نانوایی‌ها در آن ایام پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.

عالی پور با اشاره به ضرورت خدمت رسانی ادارات استان قم به زائرین اظهار کرد: هر اداره ای که در مسیر حرکت زائرین است، در ایام نوروز سرویس بهداشتی و نمازخانه اش را برای خدمت رسانی به زائرین باز خواهد کرد.

وی ادامه داد: کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم طی روزهای آتی به صورت ویژه جلسه ای را برگزار خواهد کرد و در آن جلسه تصمیمات مناسب برای زائرین گرفته خواهد شد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان، 11 کمیته دارد و بیش از 80 دستگاه اجرایی و نهاد در این ستاد مشارکت دارند.

عالی پور در پایان با اشاره به تامین میوه شب عید برای مردم استان قم خاطرنشان کرد: تدبیر لازم در این زمینه اندیشیده شده است و هیچ مشکلی در زمینه تامین میوه شب عید مردم قم وجود ندارد و این میوه در 32 غرفه در سطح شهر توزیع خواهد شد، همچنین در ایام نوروز شاهد گوشت و مرغ گرم و منجمد در فروشگاه‌های بزرگ شهر قم خواهیم بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjvaem.uqeymzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما