پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب : 60820
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم:

ملي‌پوش واليبال نشسته قم از 12 اسفند به اردوي تيم ملي مي‌رود

قم نيوز : رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم گفت: ملي‌پوش واليبال نشسته قم از دوازدهم اسفند ماه براي كسب آمادگي حضور در مسابقات برون‌مرزي به اردوي تيم ملي مي‌رود.
ملي‌پوش واليبال نشسته قم از 12 اسفند به اردوي تيم ملي مي‌رود
ملي‌پوش واليبال نشسته قم از 12 اسفند به اردوي تيم ملي مي‌رود
به گزراش قم نیوز محمد پیروزمنش اظهار کرد: حسین گلستانی که امسال در ترکیب تیم والیبال نشسته هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور به میدان رفت، برای حضور در اردوی تیم ملی آمادگی بسیار بالایی دارد.

وی با اشاره به دعوت کادر فنی تیم ملی والیبال نشسته از هجدهم ملی‌پوش، اضافه کرد: اردوی تیم ملی از روز شنبه دوازدهم اسفند ماه در تهران آغاز می‌شود و گلستانی با سابقه حضور در تمامی میادین معتبر خارجی به نمایندگی از قم در این اردو حضور خواهد یافت.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با بیان اینکه سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته در راه است، ابراز کرد: این مرحله از تمرینات تیم ملی به منظور کسب آمادگی لازم برای حضور سه رقابت مهم برون‌مرزی سال 1397 برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی والیبال نشسته کشورمان ابتدا باید در نخستین دوره پیکارهای لیگ جهانی این رشته حضور یابد، سپس مسابقات 2018 قهرمانی جهان را پیش‌رو دارد و در ادامه به مسابقات والیبال نشسته بازی‌های پاراآسیایی جاکارتای اندونزی اعزام می‌شود.

پیروزمنش تصریح کرد: به همین منظور ملی‌پوشان تا هفدهم اسفند ماه در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و معلولین به اردو می‌روند، در حالی که ملی‌پوشانی از 10 استان کشور برای شرکت در در این اردو فرخوانده شده‌اند و قم با حضور گلستانی یک نماینده دارد.

وی افزود: والیبالیست‌های معلول استان‌های تهران، خراسان‌رضوی، مازندران، گیلان، البرز، اصفهان، گلستان، قم، مرکزی و قزوین در اردوی تیم ملی حضور دارند و هادی رضایی به عنوان سرمربی تیم ملی در کنار علیرضا معمری و بهمن تاروردی‌زاده به عنوان مربی این تیم را هدایت می‌کنند، ضمن اینکه سرپرستی اردو بر عهده فرشید عاشوری است.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcfxcdv.w6dx0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما