شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : 60932
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری قم مطرح کرد

تلاش برای کوتاه کردن مسیر ایجاد اشتغال در روستاهای قم

قم نيوز : سرپرست اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری قم گفت: تلاش کردیم که مسیر ایجاد اشتغال را برای متقاضیان در روستاهای قم کوتاه کنیم.
تلاش برای کوتاه کردن مسیر  در روستاهای قم
تلاش برای کوتاه کردن مسیر در روستاهای قم
به گزارش قم نیوز سجاد چهرگانی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به قانون توسعه روستایی استان قم اظهار کرد: در بخش اشتغال یک زنجیره درگیر است و رکن اصلی در این زمینه سرمایه گذار و نیروی انسانی است، در بخش روستایی برای اجرای طرح‌های سرمایه گذار باید خودمان به سراغ متقاضیان برویم.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های جدی رهبر معظم انقلاب، دولت و مجلس ایجاد اشتغال است، در این راستا تلاش کردیم که مسیر ایجاد اشتغال را برای متقاضیان در روستاهای قم کوتاه کنیم.

سرپرست اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری قم افزود: ایجاد کمیته تسهیل و بسترساز می‌تواند بسیاری از موانع را در زمینه سرمایه گذاری در مناطق روستایی استان قم را بردارد، متقاضیان از فعالیت چنین کمیته ای رضایت خواهند داشت.

چهرگانی با اشاره به روند طولانی استعلام از دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: گرفتن استعلام از این دستگاه‌ها برای صدور مجوز زمان بر است.

حسن صبوری در ادامه این جلسه با اشاره به احداث نیروگاه‌های خورشیدی در استان قم اظهار کرد: یک شرکت در زمینی به مساحت یک هکتار در منطقه قنوات درخواست احداث نیروگاه خورشیدی با ظرفیت 500 کیلووات داده است، هر یک مگاوات نیروگاه برق خورشیدی نیاز به یک هکتار زمین دارد.

وی ادامه داد: همچنین یک شرکت دیگر در اراضی محمد آباد در واقع جاده کاشان درخواست دریافت زمین برای احداث یک هکتار به ظرفیت 500 کیلووات را داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: یک متقاضی درخواست دریافت زمین برای احداث یک مجتمع گردشگری در بلوار امام علی(ع) در کنار بوستان جوان داشته که پذیرش این درخواست منوط به تائید شورای ترافکیک استان قم است.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcj8hem.uqeytzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما