يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 60966
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت 11 بانوي كونگ‌فوكار صورت گرفت

شكار 5 مدال جنگاوران ايران توسط بانوان كونگ‌فوكار قم

قم نيوز : بانوان كونگ‌فوكار عضو تيم هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم موفق به كسب پنج مدال رنگارنگ مسابقات جنگاوران قهرماني كشور شدند.
شكار 5 مدال جنگاوران ايران توسط بانوان كونگ‌فوكار قم
شكار 5 مدال جنگاوران ايران توسط بانوان كونگ‌فوكار قم
به گزارش قم نیوز تیم منتخب بانوان کمیته جنگاوران هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم بعد از انجام تمرینات منظم برای کسب آمادگی مطلوب، دو روز در مسابقات قهرمانی جنگاوران ایران با حریفان خود به رقابت پرداخت و با کسب پنج مدال از این رقابت‌ها بازگشت.

در شرایطی که مسابقات این رشته به میزبانی هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان خراسان‌رضوی در شهر مقدس مشهد برگزار شد، 11 بانوی کونگ‌فوکار به نمایندگی از هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم برابر حریفان به میدان رفتند و در پنج وزن صاحب مدال شدند.

اعزام تیم بانوان هیأت قم در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان انجام گرفت و مسوولیت سرمربیگری و سرپرستی تیم بر عهده خانم محرابی بود و این تیم در مجموع یک نشان طلا، دو نقره و دو برنز این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

این در حالی است که در ترکیب تیم رده سنی نونهالان قم کونگ‌فوکاران اوزان منهای 28، 34 و 50 کیلوگرم حضور داشتند و در وزن منهای 28 کیلوگرم هیوا شاه‌تقی، در وزن منهای 34 کیلوگرم مهسا نریمانی و در وزن منهای 50 کیلوگرم زهرا واحدی با حریفان مبارزه کردند.

در ترکیب تیم رده سنی نوجوانان هیأت قم در اوزان منهای 47، 51، 54 و 64 کیلوگرم، فاطمه قلی‌پور در وزن منهای 47 کیلوگرم، فاطمه کمالی‌نژاد  در وزن منهای 51 کیلوگرم ، پریناز عرب‌لو در وزن منهای 54 کیلوگرم و دنیا حسینی در وزن منهای 64 کیلوگرم اعزام شدند.

نفرات تیم رده سنی جوانان هیأت قم را نیز مریم قنبری در وزن منهای 59 کیلوگرم و زینب عبادی در بخش اوسیما نانچیکو تشکیل می‌دادند، ضمن اینکه در رده سنی بزرگسالان زیبا رهنمای در وزن منهای 58 کیلوگرم و کبری محرابی در قسمت اوسیما نانچیکو با حریفان خود رقابت کردند.

در پایان این رقابت‌ها کبری محرابی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال ارزشمند طلا شد، زینب عبادی و پریناز عرب‌لو نیز دو کونگ‌فوکار دیگر قم بودند که با شکست در مسابقه نهایی اوزان خود به مقام نایب‌قهرمانی دست یافتند و تیم قم را صاحب دو نشان نقره کردند، ضمن اینکه مریم قنبری و دنیا حسینی دو نشان برنز این رقابت‌ها را به ارمغان آوردند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg3y93.ak9z34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما