يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 60971
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته‌هاي هشتم و نهم ليگ برتر

جدال تكواندوكاران ياسين‌پيشرو قم با پاس / شاگردان كرمي در كلينيك

قم نيوز : تكواندوكاران تيم ياسين‌پيشرو قم در دو ديدار حساس دور برگشت رقابت‌هاي فصل جاري ليگ برتر تكواندو مردان ايران برابر رقباي خود به ميدان مي‌روند.
جدال تكواندوكاران ياسين‌پيشرو قم با پاس / شاگردان كرمي در كلينيك
جدال تكواندوكاران ياسين‌پيشرو قم با پاس / شاگردان كرمي در كلينيك
به گزارش قم نیوز شاگردان یوسف کرمی در تیم تکواندو یاسین‌پیشرو قم طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو دو دیدار حساس از رقابت‌های هفته‌های هشتم و نهم فصل 1396 لیگ برتر تکواندو مردان ایران در مقابل حریفان خود پیش‌رو دارند.

در حالی که این رقابت‌ها به میزبانی خانه تکواندو برگزار می‌شود، یاسین‌پیشرو قم که هم اکنون در مکان پنجم جدول رده‌بندی ایستاده است، برای بهبود جایگاه خود در این رده‌بندی و رسیدن به تیم‌های بالاتر خود باید با نمایندگان تهران و کرج دو مسابقه حساس انجام دهد.

این در حالی است که امسال فدراسیون تکواندو، شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو مردان ایران را با عنوان جام خلیج‌فارس و یادواره شهدای تکواندوکار مدافع حرم با حضور 11 تیم پاس قوامین، شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، هیات تکواندو البرز، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، یاسین‌پیشرو قم، لوازم خانگی کن و هیات تکواندو شمال‌شرق برگزار می‌کند.

در نخستین دیدار هفته هشتم از دور برگشت رقابت‌های این فصل، هوگوپوشان تیم یاسین‌پیشرو قم به مصاف پاس قوامین می‌روند، در دومین مبارزه دو تیم لوازم خانگی کن و کلینیک بهبد کرج برابر یکدیگر قرار می‌گیرند و در ادامه تیم هیات تکواندو شمال‌شرق باید با تعاونی انقلاب شهریار مسابقه دهد.

در چهارمین دیدار این هفته از مسابقات، تیم تکواندو شهرداری ورامین رو در روی پالایش نفت آبادان قرار می‌گیرد و در آخرین مسابقه پیکار دو تیم هیات تکواندو البرز و ملوان نداجا به انجام می‌رسد و سپس تیم‌ها در مسابقات هفته نهم دور برگشت برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

در هفته نهم این رقابت‌ها تیم یاسین‌پیشرو قم به مصاف تیم کلینیک بهبد کرج می‌رود، در شرایطی که تا قبل از رقابت‌های هفته هشتم، تیم شهرداری ورامین با کسب 42 امتیاز صدرنشین است، تیم لوازم خانگی کن با کسب 41 امتیاز در رده دوم است و تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 40 امتیاز سوم است و یاسین‌پیشرو قم در مکان پنجم جای دارد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdccsoqe.2bqxm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما