يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 61011
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر ستاد هفته قرآن و عترت قم:

کارگاه فیلمنامه و نمایشنامه قرآنی در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : دبیر ستاد هفته قرآن و عترت استان قم از برگزاری کارگاه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه سوژه‌یابی موضوعات قرآنی به صورت روزانه در فرهنگسرای جوان قم در طول هفته قرآن و عترت خبر داد.
کارگاه فیلمنامه و نمایشنامه قرآنی در قم برگزار می‌شود
کارگاه فیلمنامه و نمایشنامه قرآنی در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز سید مصطفی میرعرب با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: این کارگاه همه‌روزه از ساعت ۱۵ تا ۱۶ به همت اداره کل ورزش و جوانان قم در فرهنگسرای جوان برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری همایش تخصصی قرآن و عترت و تجلیل از فعالان قرآنی دانشگاه‌های استان به همت دانشگاه حضرت معصومه(س)، اتحادیه مؤسسات قرآنی استان قم و نیز اداره کل اوقاف و امور خیریه گفت: برگزاری مسابقه قرآنی کتاب انقلاب به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی در روز ۱۶ اسفند، برپایی نمایشگاه تصویرسازی آیات قرآنی در فرهنگسرای جوان و نیز برگزاری محافل انس با قرآن در مساجد شاخص محلات مختلف شهر مقدس قم از دیگر برنامه‌های ویژه هفته قرآن و عترت قم است.

دبیر ستاد برگزاری هفته قرآن و عترت استان قم همچنین با اشاره به این که هم افزایی نهادها و دستگاه‌های استانی در برگزاری این مراسم‌ها موجب تقویت فعالیت‌های قرآنی و دستیابی بهتر به نتایج مورد نظر می‌شود، افزود: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، اداره‌کل ورزش و جوانان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حرم حضرت معصومه(س)، مؤسسات قرآنی و غیره در اجرای برنامه‌های هفته قرآن و عترت مشارکت دارند و برنامه‌های بسیار خوب و متنوعی در این هفته در سطح استان برگزار می‌شود که برخی از آن‌ها برای نخستین بار صورت می‌گیرد.

وی همچنین گفت: همان طور که افتتاحیه مراسم‌های این هفته از حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) بوده، اختتامیه آن نیز ۱۸ اسفندماه در حرم حضرت معصومه (س) با حضور مسئولان و فعالان قرآنی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcizuaq.t1azz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما