دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : 61034
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم خبر داد

تجليل از حاميان جودو در قم

قم نيوز : رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از برگزاري آيين تجليل از حاميان اين رشته ورزشي در برگزاري رقابت‌هاي جايزه بزرگ و انتخابي تيم ملي خبر داد.
تجليل از حاميان جودو در قم
تجليل از حاميان جودو در قم
به گزراش قم نیوز مجید متقی اظهار کرد: در بهمن ماه میزبان یکی از مهمترین رقابت‌های کشوری سال 1396 ووشو زنان ایران با عنوان مسابقات جایزه بزرگ جام حضرت معصومه (س) بودیم و جودوکاران استان‌های مختلف با سفر به قم در این پیکارها شرکت کردند.

وی ادامه داد: در راه برگزاری این رقابت‌ها در کنار تلاش‌ها و پیگیری‌های بسیار خوب و ارزنده‌ای که همکاران ما در هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش داشتند، بخش‌های دیگری نیز یاری‌رسان هیأت بودند و این مهم سبب شد تا یکی از بهترین‌ میزبانی‌ها از رقابت‌های کشوری این رشته را تجربه کنیم.

رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم افزود: خوشبختانه تیم‌ها و جودوکارانی که از نقاط مختلف ایران به قم آمده بودند از این میزبانی، کیفیت برگزاری و سطح مسابقات راضی بودند و این اتفاق مثبت هیأت را بر آن داشت تا از تمامی عزیزان حامی هیأت قدردانی کند.

وی خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از حامیان مسابقات جودو بانوان جایزه بزرگ ایران جام ‌حضرت معصومه ( س) در دانشگاه قم با حضور رئیس دانشگاه حجت‌الاسلام دیرباز، رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان قم معاون مالی اداری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، رئیس خواهران دانشگاه قم، مدیر آموزش پردیس خواهران دانشگاه قم، اعضا هیأت رئیسه و کمیته رویدادها، دبیر و دیگر اعضای هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم برگزار شد.

متقی خاطرنشان کرد: در این مراسم از سوی فدراسیون جودو لوح سپاس و تندیس به پاس حمایت از هیأت قم در برگزاری مطلوب مسابقات جایزه بزرگ جودو بانوان ایران جام حضرت معصومه (س) قدردانی شد، رقابت‌هایی که البته جنبه انتخابی تیم ملی را نیز داشت و با حضور سرمربی تیم ملی از حساسیت بالایی برخوردار بود.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcdoz09.yt0fs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما