سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۱
کد مطلب : 61081
منبع : خبرگزاری مهر
فرمانده انتظامی شهرستان قم خبر داد؛

کشف ۴ هزار عدد انواع مواد محترقه در قم

قم نيوز : فرمانده انتظامی شهرستان قم از کشف حدود ۴ هزار عدد انواع مواد محترقه در قم خبر داد.
کشف ۴ هزار عدد انواع مواد محترقه در قم
کشف ۴ هزار عدد انواع مواد محترقه در قم
به گزارش قم نیوز سرهنگ هادی دیده‌ور اظهار داشت: مأموران کلانتری ۲۰ فاطمی قم با انجام اقدامات انتظامی یک نفر فروشنده مواد محترقه را شناسایی و دستگیر کردند.

وی گفت: در ادامه پس از هماهنگی‌های قضائی طی بازرسی از منزل متهم ۳۵ ساله، حدود ۴ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود: نهایتاً نامبرده به انضمام پرونده متشکله برای انجام سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

دیده‌ور تأکید کرد: برابر قانون تهیه، فروش و استفاده از مواد محترقه ممنوع و مجازات قانونی در پی دارد.

کلاهبرداری ۲۰ میلیارد ریالی جاعل حرفه‌ای از ۵۶ نفر در کشور

رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به دستگیری یک جاعل حرفه‌ای توسط مأموران پلیس آگاهی استان قم، گفت: متهم از ۵۶ نفر در کشور، ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: با طرح چندین شکایت در اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قم مبنی بر این که فردی پس از دست‌یابی به چک‌های آن‌ها مبلغ مندرج را دست‌کاری و از موجودی حساب بانکی‌شان برداشت کرده است، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های پلیس مشخص شد متهم پس از هر بار کلاهبرداری از افراد متعدد در استان‌های مختلف، به مکان نامعلومی نقل مکان می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: در ادامه با اقدامات پلیسی محل اختفاء نامبرده در استان البرز شناسایی و بلافاصله مأموران با نیابت قضائی به استان مربوطه اعزام و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

کرمی گفت: متهم در تحقیقات پلیس صراحتاً به کلاهبرداری از ۵۶ نفر از طریق دست‌کاری مبلغ مندرج در چک‌های مالباختگان در مجموع به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کرد که نهایتاً به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی استان شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfyxdv.w6dycagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

قیمت چند