سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : 61093
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
سخنگوی شورای شهر قم

راه‌اندازی استودیو خبری شورای شهر قم مصداقی از اقتصاد مقاومتی است

قم نيوز : سخنگوی شورای شهر قم گفت: راه‌اندازی و افتتاح استودیو خبری شورای شهر قم مصداقی از اقتصاد مقاومتی است
راه‌اندازی استودیو خبری شورای شهر قم مصداقی از اقتصاد مقاومتی است
راه‌اندازی استودیو خبری شورای شهر قم مصداقی از اقتصاد مقاومتی است
به گزارش قم نیوز محمود مسگری در حاشیه افتتاح استودیو خبری شورای اسلامی شهر قم  با اشاره به اهمیت مقوله اطلاع‌رسانی اظهار داشت: استودیو خبری شورا در راستای منویات مقام معظم رهبری و در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به‌منظور هم‌افزایی بیشتر در امر اطلاع‌رسانی به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه استودیو خبری شورا برای ارتباطی دوسویه بین شورای شهر قم، اصحاب رسانه و مردم راه‌اندازی شده است، افزود: در این استودیو انواع برنامه‌های کارشناسی با قابلیت پخش زنده تهیه و ارائه در خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌شود.

سخنگوی شورای شهر قم ادامه داد: برقراری ویدئو کنفرانس، تهیه گزارش از پروژه‌ها و همچنین قابلیت پخش جلسات کمیسیون‌های داخلی شورا از دیگر ویژگی‌هایی بوده که در این استودیو انجام خواهد شد.

وی با اشاره به کاهش هزینه‌ها درزمینهٔ راه‌اندازی استودیو خبری شورای شهر قم تصریح کرد: در برآوردهای اولیه تیم‌های مختلفی برای این منظور نظرات کارشناسی خود را ارائه کردند که در برآوردها مبلغ 50 میلیون تومان ارائه‌شده بود که در راستای کاهش هزینه‌ها این مبلغ به 15 میلیون کاهش‌یافته است و این مهم با استفاده از نیروهای متعهد و جوان که با خلاقیت خود این استودیو را آماده فعالیت کرده‌اند.

مسگری با تأکید بر همکاری ویژه شهرداری در زمینهٔ راه‌اندازی استودیو شورای شهر خاطرنشان کرد: در تأمین منابع این استودیو شهرداری کمک‌های شایانی داشته است و با کمک دوسویه شورای شهر و شهرداری این استودیو می‌تواند گام مؤثری در اطلاع‌رسانی داشته باشد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcipuaq.t1az32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما