سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 61102
منبع : خبرگزاری فارس
اسفند ‌ماه صورت می‌گیرد

رقابت 2 کاندیدا برای ریاست 4 ساله هیأت‌ اسكيت قم

قم نيوز : دو کاندیدا در بيست و دومين روز اسفند ‌ماه در مجمع انتخابات هیأت‌ اسكيت استان قم برای نشستن بر کرسی ریاست 4 سال آینده این هيات رقابت مي‌كنند.
رقابت 2 کاندیدا برای ریاست 4 ساله هیأت‌ اسكيت قم
رقابت 2 کاندیدا برای ریاست 4 ساله هیأت‌ اسكيت قم
به گزارش قم نیوز با توجه به پایان یافتن دوره چهار ساله ریاست محمد حسنی در هیأت‌ اسکیت استان قم زمان برگزاری مجمع انتخابات این هیأت‌ ورزشی فرا رسیده و بر اساس قوانین ثبت‌نام از کاندیداهای واجد شرایط شرکت در انتخابات این هیأت‌ ورزشی نیز انجام شده است و مجمع انتخابات هیات اسکیت استان قم با رقابت دو کاندیدا از ساعت 10 روز سه‌شنبه 22 اسفند ماه برگزار می‌شود.

البته دوره چهار ساله ریاست حسنی در این هیأت‌ ورزشی حدود سه ماه قبل پایان یافته و معمولا رسم بر این است که تا زمان برگزاری مجمع انتخابات جدید هر هیأت، یک نفر به عنوان سرپرست اداره امور را بر عهده بگیرد که همین اتفاق در مورد هیأت‌ اسکیت استان قم نیز رخ داد و محمدمهدی سلطانی سرپرست این هیأت‌ شد.

حسنی که در چهار سال قبل مسوولیت ریاست هیأت‌ اسکیت استان قم را عهده‌دار بود، با توجه به پایان دوره ریاست خود در این هیأت‌ ورزشی، سرپرستی را به نایب‌رئیس دوره ریاست خود یعنی محمدمهدی سلطانی واگذار کرد ولی در مدت زمان ثبت‌نام کاندیداها برای کاندیداتوری اقدام کرد.

به دلیل اینکه پیگیری‌های برگزاری مجمع باید توسط سرپرست هیأت‌ انجام شود، بر همین اساس با پیشنهاد مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و موافقت فدراسیون اسکیت، سلطانی تا زمان تشکیل مجمع انتخابات، به عنوان سرپرست هیأت‌ اسکیت استان قم منصوب شد.

محمد حسنی که چهار سال ریاست هیأت‌ اسکیت استان قم را عهده‌دار بود، در دوره جدید انتخابات این هیأت‌ ورزشی یکی از دو کاندیدای ثبت‌نام کننده به شمار می‌رود، ضمن اینکه یک رقیب دیگر به نام حمیدرضا جلیلی در کنار خود دارد، در حالی که جلیلی نیز سابقه فعالیت در راس هیات‌های ورزشی قم را پیش از این تجربه کرده و چهره شناخته‌ شده‌ای به شمار می‌رود و می‌تواند رقیبی جدی برای حسنی باشد.

انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcj8vem.uqevyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما