سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 61104
منبع : خبرگزاری فارس
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم:

سیستم بانکی قم 60 درصد منابع را در استان هزینه می‌کند

قم نيوز : معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم منابع عظیم در حوزه بانک‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: در استان قم سیستم بانکی 60 درصد از منابع را صرف استان می‌کند که در برنامه سال 97 امیدواریم این مسئله حل شود.
سیستم بانکی قم 60 درصد منابع را در استان هزینه می‌کند
سیستم بانکی قم 60 درصد منابع را در استان هزینه می‌کند
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری در نشست استاندار قم با دبیران کارگروه‌های مشورتی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان دبیران کارگروه‌ها اظهار کرد:  کارگروه‌های مشورتی فارغ از نگاه سیاسی، پیشنهادات خوبی مطرح کردند.

وی افزود: اگر دستگاه‌های اجرایی ساکن باشند اشتباهی سرنخواهد زد و هر چه دامنه فعالیت‌ها بیشتر باشد به فراخور آن اشتباهات نیز بیشتر خواهد شد.

معاون استاندار قم ارکان تحقق اهداف نظام را مردم، مدیران و نخبگان دانست و با بیان اینکه در بحث مردم مشکلی نداریم افزود: نخبگان نیز از برنامه‌های توسعه‌ای استقبال می‌کنند. غضنفری ادامه داد: در حوزه مدیران به صورت عام باید در مقابله با چالش‌های موجود مقابله کنیم.

وی عدم وجود آمار دقیق که مبنای برنامه ریزی قرار بگیرد را از چالش‌های استان قم عنوان و خاطرنشان کرد: عدم اشراف مدیران از حوزه وظایف، قوانین و اختیارات و نهایتا بخشی نگری از دیگر چالش‌هاست که بایستی نسبت به حل آن توجه شود.

معاون استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود بحث جذب سرمایه گذاران و بخش خصوصی را از وظایف همه مسئولان دانست و با بیان اینکه دولت در صف مقدم اقتصاد مقاومتی است افزود: همه ارکان نظام از جمله ائمه جمعه و جماعات و قوه قضائیه و مقننه باید دولت را در تحقق این مهم یاری کنند.

غضنفری منابع عظیم در حوزه بانک‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: در استان قم سیستم بانکی 60 درصد از منابع را صرف استان می‌کند که در برنامه سال 97 امیدواریم این مسئله حل شود.

محسن بهشتی معاون امور عمرانی استاندار قم نیز در این جلسه با اشاره به روند اجرای طرح‌های عمرانی شهر پردیسان گفت: در حال برگزاری جلساتی برای هماهنگی برای رفع موانع مسیر دسترسی جدید قم- پردیسان هستیم.

وی افزود: در بعضی طرح‌های عمرانی و پل‌های قم و پردیسان که با برخی چالش‌ها مواجه شده اند در حال کار کارشناسی هستیم.

بهشتی طرح‌های بازآفرینی بافت فرسوده قم را نیز مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه ایجاد فضای سبز محرک توسعه در این بخش‌هاست افزود: برای جبران کمبود سرانه فضای سبز برنامه‌هایی داریم، اما نیازمند تملک است و به همین دلیل زمان‌بر و هزینه‌بر است.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcba8b0.rhb8gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما